Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ طولابی مدیر تجاری مخابرات منطقه لرستان گفت: مرکز ۲۰۱۰ مخابرات منطقه لرستان در آخرین ارزیابی صورت گرفته مقام اول مرکز ۲۰۱۰ در بین مراکز، مقام اول حوزه شبکه و رفع خرابی در بین مراکز و مقام سوم در سرعت رفع خرابی مشترکین تجاری را کسب نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولابی افزود: واحد ۲۰۱۰ در سال ۹۵ به سه مقام کشوری دست یافت که به ترتیب اردیبهشت ماه مقام اول، شهریور ماه مقام پنجم و در آذر ماه همان سال مقام سوم را کسب نموده؛ همچنین این واحد پرتلاش در اردیبهشت ۹۶ به مقام سوم کشور و خرداد ماه سال جاری، مقام دوم کشوری در بین مناطق ۳۱ گانه مخابرات ایران را کسب نموده است.

وی اظهار داشت: در سال ۹۵ و ۹۶ SLA مخابرات منطقه (خسارت پرداختی به مشترکین) کاهش چشمگیری داشته که این خود باعث کاهش هزینه‌های منطقه و نیز افزایش رضایت مشتریان گردیده است.

وی از زحمات  اسکینی رئیس اداره خدمات پس از فروش، بهزاد پورپرویز مسئول مرکز ۲۰۱۰ و شاهرخی کارشناس مرکز تقدیر و تشکر کرد.

برپایه این گزارش واحد ۲۰۱۰ به عنوان پل ارتباطی مشترکین تجاری مخابرات منطقه لرستان با دیگر واحد‌های مخابرات از جمله: (دیتا، شبکه هوایی مخابرات، pcm، فیبر و رادیوماکس) است که پیگیری و رفع خرابی‌های این مشترکین می‌باشد.

لازم به ذکر است: مشترکین تجاری شامل تمامی بانک ها، ادارات، شرکت‌ها، موسسات می‌باشند که اغلب در راستای خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند و هر گونه تعلل در رفع خرابی‌ها باعث نارضایتی اینگونه مشترکین و در نهایت مسبب نارضایتی عمومی می‌شود، زیرا در اکثر موارد اقتصاد شهروندان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

انتهای پیام/م

کسب سه رتبه برتر مرکز ۲۰۱۰ مخابرات منطقه لرستان ارزیابی شرکت مخابرات ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این جلسه با حضور شركت دانش بنيان هوش افزار و نمايندگان معاونت هاي بهره برداري و توسعه آب و تحقيقات و منابع انساني شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و با هدف هم افزايي و هماهنگي جهت نصب آزمايشي ماژول هوشمند قرائت كنتور شركت دانش بنيان بر روي كنتورهاي مشتركين به صورت پايلوت برگزارشد.

در این جلسه سيد مهدي عصمت ساعتلو معاون برنامه ريزي و توسعه سرمايه گذاري شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی باتاكيد بر لزوم استفاده از فن آوري هاي نوين در عرصه خدمات آب و فاضلاب با رويكرد توسعه دولت الكترونيك، هدف از اجراي اين طرح را افزايش بهره وري، مديريت مصرف و حفاظت از منابع و سرمايه هاي شركت در راستاي صيانت از حقوق مشتركين اعلام کرد.

 در اين جلسه همچنین بر لزوم همكاري و هم افزايي در جهت عملياتي نمودن طرح تاكيد شد.

با اجراي این طرح كنتورهاي آب مشتركين، بدون نياز به تعويض و با نصب ماژول قرائت الكترونيكي، هوشمند سازي خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی ایران، رتبه اعتباری اسرائیل را کاهش داد
  • ایران فناوری تسلیحاتی معرفی نشده دارد؟ | مقام عالی رتبه نظامی کشور: اگر اتفاقی برای کشور بیفتد ...
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
  • با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳
  • ۵۸ درصد ظرفیت سد‌های لرستان خالی است