Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@04:39:35 GMT

قهرمان رزمی، قربانی رقابت عشقی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۳۵۷۶

قهرمان رزمی، قربانی رقابت عشقی

رقابت عشقی دو جوان ورزشکار که دلبسته یک دختر شده و از مدت‌ها پیش به‌خاطر ازدواج با او بشدت اختلاف داشتند، سرانجام با کشته شدن یکی از آنها پایان یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، در این جنایت که شامگاه پنجشنبه رخ داد، پسر جوانی که اسلحه شکاری در دست داشت سراغ رقیبش رفت و او را که قهرمان ورزش‌های رزمی بود با شلیک گلوله‌ای کشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این واقعه که نوزدهم بهمن اتفاق افتاد  پسر جوانی به‌نام حمزه که در یکی از قهوه‌خانه‌های شهرستان رامسر نشسته بود ناگهان رقیب عشقی‌اش را در چند قدمی خود دید. اما مرد مهاجم بدون آنکه فرصتی برای عکس‌العمل به قهرمان دارای کمربند طلایی مبارزات آزاد کشور بدهد، لوله اسلحه‌اش را به‌طرف او نشانه رفت و ماشه را چکاند.

مرد جوان که هدف گلوله قرار گرفته بود ناگهان نقش زمین شد و جوان مهاجم بلافاصله بعد‌ از شلیک پا به فرار گذاشت. همان موقع دوستان قربانی که شاهد ماجرا بودند، پیکر نیمه‌جان و خون‌آلود حمزه را به بیمارستان انتقال دادند و پلیس را نیز در جریان قرار دادند.

دقایقی بعد تیمی از مأموران با حضور در محل حادثه تحقیق در این باره را آغاز کردند و بعد هم برای اطلاع از سرنوشت پسرجوان راهی بیمارستان شدند. اما دریافتند با وجود تلاش‌های تیم پزشکی، جوان مجروح بر اثر خونریزی شدید جان سپرده است. با مرگ جوان رزمی‌کار، تجسس‌های گسترده برای دستگیری مهاجم مسلح آغاز شد.

در بررسی‌های کارآگاهان پلیس رامسر مشخص شد این دو جوان از مدتی قبل به‌دختر جوانی علاقه‌مند شده و هیچ‌کدام قصد عقب‌نشینی در این رقابت عشقی را نداشتند.

همچنین پلیس دریافت که این دو مدتی قبل درپی بروز اختلافاتی با هم درگیر شده بودند که حتی طی نزاعی یکی از آنها با ضربه کارد زخمی شده بود. این اختلاف‌ها ادامه داشت تا اینکه یکی از آنها دراوج خشم، سراغ رقیب عشقی‌اش رفت و با اسلحه شکاری او را هدف قرار داد و باعث مرگش شد.

جست‌وجو‌های گسترده پلیسی برای به‌دست آوردن ردی از متهم به‌قتل فراری ادامه یافت تا این‌که با توجه به اطلاعاتی که از پاتوق‌های احتمالی جنایتکارفراری در اختیار پلیس قرار گرفته بود، مأموران این مکان‌ها را تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار دادند.سرانجام مخفیگاه متهم در منطقه «چالکرود» رامسر شناسایی شد وآنجا به محاصره مأموران درآمد.

محمدصادق شاه‌نظری - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامسر- در این باره گفت: مأموران انتظامی موفق شدند در کمتر از سه ساعت و در عملیات ویژه پلیسی، متهم به قتل فراری  را شناسایی و دستگیر کنند. در حال حاضر تحقیقات تخصصی ازمتهم آغازشده است تا ابهام‌های موجود درپرونده برطرف شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی