Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: منتظر بازي دربي هستيم تا استقلال را هم شکست دهيم.

ايگور پاناديچ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان در مورد پيروزي پرسپوليس مقابل صنعت نفت و شرايط سرخپوشان در ليگ برتر اظهار داشت: رياضيات در جدول ليگ برتر نشان مي‌دهد که پرسپوليس قهرمان ليگ برتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم بازيکنان پرسپوليس روندشان صعودي است و همه تلاش مي‌کنند تا به هدفمان برسيم. سه امتياز شيرين در آبادان گرفتيم و پيروزي دلچسبي کسب کرديم.
وي در خصوص انتقاداتي که از عليرضا بيرانوند عنوان کرد: اهميتي به انتقاد‌ها از بيرانوند نمي‌دهم و با جرات مي‌گويم که او بهترين دروازه‌بان ايران است.
مربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد حضور برادرش در تيم پديده مشهد هم خاطرنشان کرد: براي برادرم آندره خوشحالم و او در پديده تغيير ايجاد خواهد کرد. «پاناديچ» کار خود را بلد است.
پاناديچ درباره تقابل پرسپوليس و استقلال در دربي تهران هم اظهار داشت: با عملکردمان نشان داديم بهترين تيم ليگ برتر هستيم و رقيبي نداريم، اما ما منتظر بازي دربي هستيم تا استقلال را هم شکست دهيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نام استقلال و پرسپولیس تغییر کرده است؟ | ببینید
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور