Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-29@08:01:54 GMT

تفحص از پالایشگاه کرمانشاه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۳۷۶۳

تفحص از پالایشگاه کرمانشاه آغاز شد

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه از آغاز روند این تحقیق و تفحص در خانه ملت پس از بررسی بودجه ۹۷ خبر داد.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه از آغاز روند این تحقیق و تفحص در خانه ملت پس از بررسی بودجه ۹۷ خبر داد.

به گزارش انرژی امروز، شهاب نادری با اشاره به آخرین وضعیت بررسی تفحص از پالایشگاه کرمانشاه، گفت: اعضای هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه چندی پیش در کمیسیون اقتصادی مجلس مشخص شدند که روند کار به زودی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه با اعلام این خبر که روند این تحقیق و تفحص پس از بررسی بودجه ۹۷ در مجلس آغاز می‌شود، اظهار داشت: هنوز احکام اعضای هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه از سوی رئیس مجلس صادر نشده است.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر در مجلس با بیان اینکه مراحل تفحص از پالایشگاه کرمانشاه طبق روال قانونی کار خود را پیگیری می‌کند و خللی در آن ایجاد نشده است، افزود: فعلا مشغول یافتن مکان مناسبی برای آغاز فعالیت و تحقیقات اعضای هیئت تفحص از پالایشگاه کرمانشاه هستیم.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: ۱۵ تن از نمایندگان مجلس درخواست تفحص از پالایشگاه کرمانشاه را دارند، خواهان این هستند که نحوه واگذاری‌ها در ‌این پالایشگاه مشخص شود؛ همچنین تفحص‌کنندگان نسبت به چگونگی واگذاری این پالایشگاه به بخش خصوصی نیز انتقاداتی دارند و می‌خواهند واگذاری‌ها در این پالایشگاه مشخص شود.

به گزارش انرژی امروز، شهاب نادری، الیاس حضرتی، سیدکاظم دلخوش اباتری، عبدالرضا مصری، محمود شکری، حسن سلیمانی، عامر کعبی، سیدتقی کبیری، زهرا سعیدی‌مبارکه، عین‌الله شریف‌پور، فرهاد تجری، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، احمد صفری، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، سیدقاسم جاسمی، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه هستند که با رای اکثریت اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه‌ای انتخاب شده‌اند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه

رحمان فیض قربانی مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سطح گلستان‌های گل محمدی در استان کرمانشاه را ۲۸۰ هکتار اعلام کرد و گفت : پیش بینی می‌شود امسال ۶۰۰ تن گل محمدی در استان برداشت شود.

وی افزود: امسال به نسبت سال گذشته شرایط بهتری داریم و اگرچه افزایش سطح زیرکشت گل محمدی را در استان نداشته ایم، اما احتمالا افزایش حدود ۱۰ درصدی تولید گل محمدی در استان را شاهد خواهیم بود.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه توضیح داد: سال گذشته در روز‌های ۱۳ و ۱۴ فروردین در استان سرمازدگی داشتیم که عملکرد گلستان‌های گل محمدی را در استان تحت تاثیر قرار داد.

وی با بیان اینکه به جز در مناطق گرمسیر استان در بقیه نقاط استان گلستان گل محمدی داریم، گفت: بیشترین گلستان‌های گل محمدی را در شهرستان‌های کرمانشاه و هرسین داریم.

فیض‌قربانی در ادامه با بیان اینکه عمده گل محمدی تولیدی در استان در دو کارخانه گلاب گیری و واحد‌های سنتی گلاب گیری استان به گلاب و اسانس تبدیل می‌شود، افزود: بخشی از گل محمدی هم به صورت غنچه خشک روانه تهران می‌شود که در سال‌های اخیر بازار خوبی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از گل محمدی برداشت شده از گلستان‌های استان در داخل استان به فروش می‌رسد، یادآورشد: بخشی از گل محمدی تولیدی در استان در واحد‌های فرآوری استان به گلاب تولید شده و روانه عراق و کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس می‌شود که ارزش افزوده خوبی برای استان به همراه دارد.

فیض‌قربانی سپس با بیان اینکه سرمایه گذاری در زمینه صنعت تولید عطر و ادکلن می‌تواند برای استان با بازدهی خوبی همراه باشد، ادامه داد: اسانس گل محمدی در داخل کشور فراوری نمی‌شود و همه اسانس تولیدی در واحد‌های فرآوری استان روانه کشور‌های اروپایی می‌شود تا در صنعت عطرسازی مورد استفاده قرار گیرد.

فیض قربانی افزود: برداشت گل محمدی در استان کرمانشاه از یکی، دو روز پیش شروع شده و تا اوایل خرداد ادامه خواهد داشت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • پروفسور‌های ضداسرائیل
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی