Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: کار بازسازی 501 واحد شهری و روستایی آسیب دیده از حوادث قهری در شهر اسفرورین تاکستان به پایان رسید.

به گزارش روز شنبه ایرنا، محمد همتیان در آیین افتتاح و تحویل یک واحد مسکونی بازسازی شده روستایی در بخش اسفروین از توابع شهرستان تاکستان افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در پی حادثه طوفان و سیل سال 95 در شهر اسفرورین و روستاهای اطراف احداث و بازسازی 501 واحد شهری و روستایی را از محل اعتبارات بازسازی مناطق آسیب دیده حوادث قهری در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با تحویل این واحد مسکونی کار بازسازی واحدهای روستایی و شهری آسیب دیده از این حادثه به پایان رسید.
فرماندار تاکستان در این مراسم با اشاره به توجه ویژه دولت به روستاها گفت: با توجه به زلزله خیز بودن کشور ضروری است اقدام های پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز خسارت نظیر مقاوم سازی واحدهای مسکونی در شهرها و روستاها با جدیت بیشتری مورد توجه قرار بگیرد.
سیاوش طاهرخانی ادامه داد: امیدواریم با اهتمام جدی مسئولان و همت خود مردم شاهد احیای بافت های فرسوده و مقاوم سازی واحدهای مسکونی باشیم تا در هنگام حوادث قهری با کمترین تلفات انسانی مواجه شویم.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان تاکستان نیز در این مراسم گفت: طی 2 سال اخیر در جریان بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده شهری و روستایی این شهرستان تاکنون 300 واحد شهری با 10 میلیارد ریال اعتبار، 250 واحد روستایی با 50 میلیارد ریال اعتبار و 2 هزار و 800 واحد تعمیری با 180 میلیارد ریال اعتبار مراحل ساخت و تعمیرات خود را با نظارت مستقیم بنیاد مسکن شهرستان و استان قزوین سپری کردند.
سعید خدایاری خاطر نشان کرد: تسهیلات بلاعوض به متقاضیان به تعداد 550 فقره و به طور مجموع به میزان 15 میلیارد ریال پرداخت شده است .
شهر اسفرورین از توابع شهرستان تاکستان در 65 کیلومتری شهر قزوین واقع شده است.
شهرستان تاکستان 180 هزار جمعیت دارد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد