Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه های ورزشی متنوعی در تویسرکان برگزار شد از جمله این برنامه ها برگزاری مسابقات سپک تاکرا(دبل) استان همدان، کوهپیمایی همگانی خانوادگی و مسابقات کشتی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مسابقات و برنامه های ورزشی متنوعی ر سطح شهرستان تویسرکان برگزار شد، از جمله برگزاری مسابقات سپک تاکرا(دبل) استان همدان به میزبانی این شهرستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از رقابت ها که عصر روز گذشته به کار خود پایان داد، در واقع نخستین دوره مسابقات سپک تاکرای قهرمانی استان همدان در رشته  دبل تاکرا روز بیستم بهمن ۹۶با حضور سه تیم از تویسرکان و تیم هایی از همدان، سرکان، ملایر ونهاوند درسالن ورزشی سپاه تویسرکان برگزار شد.

که در پایان تیم تربیت بدنی سپاه تویسرکان به قهرمانی رسید،تیم بسیج ورزشکاران تویسرکان وتربیت بدنی تویسرکان مقام های دوم وسوم را کسب کردند. همچنین تیم های سرکان ،نهاوند، ملایر و همدان عنوان های بعدی را به دست آوردند.     در مسابقات کشتی نیز که در این ایام و با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهر فرسفج با حضور سه تیم شهید الوندی، شهدای فرسفج و شهید مؤمنی برگزار شد، تیم شهید الوندی با 14 پیروزی مقام نخست را به دست آورد و تیم های شهدای فرسفج رتبه دوم و شهید مومنی هم سوم شد. در این دوره از مسابقات 52 ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند. همچنین روز گذشته نیز شاهد کوهپیمایی همگانی خانوادگی در تویسرکان بودیم، کوهپیمایی از میدان هلال احمر تا "بید محب" بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد