Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@00:29:12 GMT

98 درصد حامیان طرح اکرام ایتام، غیر بومی هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۴۳۳۸

وحید نجفی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان گفت: 98 درصد حامیان طرح اکرام ایتام در استان، غیر بومی هستند و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت خیران فرهنگی، اجتماعی، مسکن‌ساز و به‌کارگیری شیوه‌های جدید جذب مشارکت‌های مردمی یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قائم مقام کمیته امداد استان ادامه داد: نبود کارخانه و مراکز اقتصادی بزرگ در این استان سبب شده تا از ظرفیت خیران خارج استان از طریق دیدارهای چهره به چهره استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: همه امدادگران ادارات مختلف شهرستان‌های این استان نقش مهمی در همکاری با گروه‌های هدف مانند مدیران ادارات، اتحادیه های صنفی، شهرک های صنعتی و مدارس به منظور شناساندن وضعیت اقشار بی بضاعت و آگاه ساختن آنان از اهداف جشن نیکوکاری دارند.
نجفی با اشاره به اینکه اداراتی که همکاری و کمک‌های بیشتری در جشن نیکوکاری سال‌جاری داشته باشند در آیینی تجلیل خواهند شد، افزود: در جشن نیکوکاری سال گذشته 321 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای رفع بخشی از مشکلات خانوارهای نیازمند جمع آوری شد.
گفتنی است، امسال جشن نیکوکاری روز چهارشنبه 16 اسفند در مدارس سراسر استان سیستان و بلوچستان، 17 اسفند در پایگاه‌های اصلی و روز 18 اسفند در میعادگاه های نماز جمعه استان برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، غلامرضا خوانساری با اشاره به افزایش حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در دولت سیزدهم افزود: بنا داریم خریدهای خارجی را کمرنگ کنیم و در این راستا واردات ۲۵۰ کالا ممنوع اعلام شد.

وی گفت: از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در توسعه میادین و احیای چاه‌های نفت استفاده شده است، چنانچه ۳۰ حلقه چاه کم‌بازده را به شرکت‌های دانش بنیان دادیم.

خوانساری خاطرنشان‌کرد: ۸۵ درصد از کالاهای مورد نیاز صنعت نفت بومی‌سازی شده است و ۱۵ درصد باقی مانده نیز توجیه تجاری سازی ندارد.

این مقام مسوول وزارت نفت ادامه‌داد: در دولت، کارگروه صادرات خدمات فنی مهندسی شکل گرفته و سبب شده که از وارد کننده به صادرکننده تبدیل شویم و با کشورهای مانند ونزوئلا، روسیه، چین، عراق و سوریه مبادلات تجاری داشته باشیم.

وی با اشاره به پالایشگاه‌های فرا سرزمینی گفت: در تلاشیم با پتروشیمی ونزوئلا قرارداد همکاری امضا و همچنین نسبت به بازسازی فاز ۲ پالایشگاه «ال پالیتو» ونزوئلا اقدام کنیم. در سوریه نیز پس از نتیجه رسیدن پالایشگاه «حمص»، دو پالایشگاه دیگر را نیز مد نظر داریم.

مدیرکل نظام تامین و تجاری‌سازی فناوری وزارت نفت اظهار داشت: همچنین در آفریقای جنوبی و عراق هم منتظر خبرهای خوب در حوزه صادرات محصولات دانش بنیان هستیم.

کد خبر 6080935 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درصد روستاهای بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان آماده برداشت
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد