Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، در این مراسم کلنگ زنی پروژه سیستم تصفیه آب به روش نانو فیلتر که با واگذاری زمین به مساحت 1400 متر مربع توسط دهیاری روستای گلحصار و احداث توسط اداره آبفای روستایی و تخصیص 25 میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت تدبیر و امید می باشد و  14000 نفر از آب تصفیه شده  بهره مند می شوند و همچنین افتتاح پایگاه موقت اورژانس و کلنگ زنی ساختمان اصلی اورژانس دزر روستای گلحصار برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه حاضرین از روند اجرای عملیات احداث سالن کارآفرینی و اشتغالزایی روستای قلعه نو چمن بازدید نمود.
سپس مراسم کلنگ زنی پروژه های زمین فوتبال چمن مصنوعی 7 نفره با اعتبار 6 میلیارد ریال به مساحت 3500 متر مربع و پارک محله ای با اعتبار 7 میلیارد ریال به مساحت 12000 متر مربع و همچنین سالن های کارآفرینی با اعتبار 4/5  میلیارد ریال به مساحت 750 متر مربع در روستای دوتویه سفلی برگزار گردید.
در پایان مراسم کلنگ زنی پروژه ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای اسماعیل آباد با اعتبار 5 میلیارد ریال به مساحت 232 متر مربع در زیربنایی به مساحت 160 متر مربع و جمعا در 4 طبقه برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عظیمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر از اقتصاد دولتی فاصله بگیریم و بخش خصوصی را فعال کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملکرد وزارت کار در بخش‌های مختلف قابل توجه بوده است، افزود: در کاهش نرخ بیکاری شاهد اتفاقات موثری در این دولت بوده‌ایم.

معاون ویزر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اذعان کرد: در راستای توجه به امنیت معیشتی مردم نیز کالابرگ الکترونیکی را پیش بردیم و کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار یک رقم چشمگیر است.

عظیمی آموزش مهارت را رسالت اصلی سازمان فنی حرفه‌ای کشور خواند و گفت: تلاش این است که ۵۰ درصد ظرفیت جوارکارگاهی را توسعه دهیم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: اساسنامه سازمان در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و یکی از بندهای آن، این است که دولت مکلف شده بخشی از بودجه عمرانی سالانه دستگاهها را صرف آموزش مهارت کارگران کند.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های اثرگذاری است، اظهار کرد: نیروی انسانی بهترین و ارزشمندترین ظرفیت کردستان محسوب می‌شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نقش ممتاز و برجسته مردم کردستان غیرقابل انکاری است و با افتخار ایرانی جماعت به وجود کردستان قهرمان افتخار می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در عرصه های مختلف کردستانی ها درخشیده اند، گفت: کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و باید در مورد آن بیشتر صحبت شود.

عظیمی اعلام کرد: برگزاری آیینهای سنتی و محلی کردستان فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است و باید همه مردم در معرفی ظرفیت‌های استان نقش ایفا کنند.

کد خبر 6093051

دیگر خبرها

  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود