Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از  ایرنا، فرامرز روشنایی مسئول روابط عمومی انجمن بازیگران سینما ایران روز جمعه افزود: خانم صابری مدتی بدلیل ابتلا به بیماری سرطان تحت شیمی درمانی بود و روز گذشته(پنجشنبه) فوت کرده است.
وی ضمن اعلام پیام تسلیت انجمن بازیگران سینما ایران به خانواده مرحومه صابری و تمامی اهال سینما گفت: زمان و مکان مراسم تشییع هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فریده صابری متولد سال 1327 بود و دیپلم هنرستان عالی موسیقی را در سال 1347 دریافت کرد.وی همچنین دارای لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده هنرهای دراماتیک ایران و مدرک فوق لیسانس از دانشگاه ایندیانا در آمریکا بود.
صابری در تئاترهای از جمله شام آخر، کرگدن، ملاقات بانوی سالخورده، ریچارد سوم و لبخند باشکوه آقای گیل ایفای نقش کرده بود.

بازی در سریال‌های دلنوازان، همه بچه‌های من، بگذار آفتاب برآید، در قلب من، تنهاترین سردار، سنگ و شیشه و فیلم‌های سینمایی مارال، روز شیطان و روز واقعه نیز از دیگر فعالیت های این بازیگر بوده است.
         

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم

دریافت 15 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود فروتن مجری و کارگردان سینما، تلویزیون و رادیو در برنامه ایرانُ با اجرای حسین رفیعی خاطره‌ای را از اولین برخوردش با جعبه رادیو و تصور جالبی که از نحوه ورود انسان‌های کوچک شده به رادیو داشت را بازگو کرد.او می گوید خواهرش حورا برای اینکه هر چه او بگوید من گوش کنم صداهایی که از رادیو می شنیدم را به صدای آدم کوچک ها نسبت می داد و می گفت بچه های بد را می برند داخل این جعبه!

کد خبر 846298 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها رسانه - رادیو کارگردانان سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم