Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

با تاکید بر اینکه سربلندی نظام مدیون هدایت ولی فقیه و حضور مردم در صحنه است، گفت: ولایت فقیه اساس نظام اسلامی است.

فرماندار ایجرود با تاکید بر اینکه سربلندی نظام مدیون هدایت ولی فقیه و حضور مردم در صحنه است، گفت: ولایت فقیه اساس نظام اسلامی است.

اسماعیل بیات در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان ایجرود با اشاره بر اینکه مشارکت مردم از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است و آحاد مردم با دست خالی و اتکای به خداوند و با تبعیت از منویات امام خمینی (ره) و حضور گسترده در صحنه رژیم ستمشاهی را سرنگون کردند و امروز هم یکی از عوامل مهم موفقیت نظام حضور مردم در عرصه است، اظهار داشت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب تاکنون با ترفندهای مختلف به دنبال صدمه زدن به نظام اسلامی بوده اند که هر یک از این ترفندها می توانست قدرتمندترین نظام و سازمانهای سیاسی را نابود سازد ولی به برکت حضور مردم و هدایتهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و با اندیشه و ایدئولوژی اسلامی همه دسیسه های آنها نقش بر آب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ایجرود امام خمینی(ره) را پایه و اساس انقلاب اسلامی دانست و افزود: ملت ایران درعصر حاضربا تبعیت از رهنمودهای رهبری راه امام خمینی(ره) را ادامه می دهند.

بیات با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از آسیب به نظام جمهوری اسلامی همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و این نظام نوعی نگاه و تعریف جدید از خدمت صادقانه به مردم ارائه کرد، ادامه داد: دولت تدبیر و امید به عنوان دولت برآمده از انقلاب اسلامی و مشارکت مردم خود را مدیون نظام اسلامی و مردم می داند، همه مسئولان و کارگزاران نظام باید برای به ثمر رسیدن اهداف انقلاب و برای تحقق انتظارات و مطالبات بحق مردم بکوشند.
وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) پایه واساس انقلاب اسلامی است، اذعان کرد: حضور مردم در همه عرصه و پشتیبانی از ولایت فقیه، مهر باطلی بر تلاش های مذبوحانه دشمنان ازدلسرد کردن مردم از انقلاب و رهبری و ولایت است.
این مقام عالی، افزود: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به ملت داده شده است حق انتخاب و شرکت همه احاد ملت درانتخابات و تعیین سرنوشت خویش است.
فرماندار ایجرود با بیان اینکه باید در راستای رفع نیازهای مردم ربه ترتیب اولویت تلاش کنیم، خاطر نشان کرد: دشمنان همه صحنه ها و برنامه های انقلاب را رصد می کنند و منتظر این هستند تا در یک موقعیت ملت ایران را از انقلاب و نظام دلسرد کنند.
وی گفت: ملت ایران با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود