Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:10:39 GMT

انقلاب اسلامی نور قبل از ظهور است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۴۷۵۵

انقلاب اسلامی نور قبل از ظهور است

خبرگزاری شبستان: امام جماعت مسجد جامع شهرکرد بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نور قبل از ظهور و زمینه ساز قیام حضرت مهدی (عج) است گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد شکل گیری بیداری اسلامی در همه جهان و حتی در آمریکا هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام حجت هاشمی، امام جماعت مسجد جامع شهرکرد شب گذشته (20 بهمن) در آئین برگزاری جشن انقلاب که در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد، گفت: طبق سخنی از علامه حسن زاده آملی خورشید قبل از اینکه به طور کامل طلوع کند و همگان آن را ببینند نور دارد و همه جا را روشن می کند و انقلاب اسلامی ایران به منزله همین نور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نور قبل از ظهور و زمینه ساز قیام حضرت مهدی (عج) است افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد شکل گیری بیداری اسلامی در همه جهان و حتی در آمریکا هستیم و انقلاب توانسته رسالت خود را بخوبی انجام دهد.

 

حجت الاسلام هاشمی زمینه سازی برای ظهور را مهمترین رسالت انقلاب اسلامی دانست و گفت: هرچند فتنه ها و توطئه هایی بر سر انقلاب قرار می دهند اما هیچکس نمی تواند مانع نورانیت انقلاب شود و بی شک هرکس در برابر این حقیقت قرار بگیرد محکوم به تاریکی است.

 

امام جماعت مسجد جامع شهرکرد خاطرنشان کرد: ما منتظریم تا حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ظهور کند و انقلاب را به صاحب اصلی خود تحویل دهیم از همین رو باید تا می توان زمینه را برای ظهور ایشان فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام هاشمی افزود: در طول تاریخ بوده اند کسانی که با حق در نبرد بوده و قصد نابودی آن را داشته اند اما هیچکس نمی تواند با خورشید و نورافشانی آن مقابله کند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

وی افزود: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم. دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد. آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی