Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسات جمع‌بندی هیات هفت‌نفره داوران سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر به پایان رسید و نامزدها امشب اعلام می‌شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، نامزدهای سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر ساعت ۲۰ امروز شنبه بیست‌ویکم بهمن‌ماه پس از نمایش آخرین فیلم جشنواره در سینمای رسانه‌ها طی یک نشست خبری با حضور داوران در پردیس ملت اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشته طائرپور، حسن خجسته، بهرام بدخشانی، رسول صدرعاملی، کمال تبریزی، محمدرضا فروتن و خسرو دهقان، بازبینی آثار جشنواره را از دوازدهم بهمن ماه آغاز کردند و تا روز نوزدهم بهمن‌ماه تماشای فیلم‌ها را به پایان بردند.

داوران امشب پس از دو روز جمع بندی برای اعلام نامزدها در نشست با خبرنگاران حاضر خواهند شد.

قرار است امشب هر کدام از داوران بخشی از نامزدها را اعلام کنند و پس از اعلام فهرست کامل نامزدها، به پرسش خبرنگاران پاسخ دهند.

نامزدهای این دوره از جشنواره، ساعت ۲۰ امروز شنبه بیست‌ویکم بهمن‌ماه پس از پایان آخرین سانس نمایش فیلم‌ها در سینمای رسانه و ۲۴ ساعت قبل از برگزاری مراسم اختتامیه اعلام می‌شود.

مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، یکشنبه شب ۲۲ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدحسن باقری شکیب افزود: با ورود سامانه جدید، شرایط جوی ۲۴ ساعت گذشته همدان با بارش همراه بود، اما طی امروز شاهد بارش خفیف و پراکنده باران در نیمه شرقی استان هستیم.

 او تصریح کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، این سامانه اواخر امشب از همدان خارج می‌شود و تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: همچنین کاهش نسبی ۲ الی ۳ درجه سانتیگراد دمای همدان را طی امروز شاهد هستیم، اما از فردا به همین میزان افزایش دما در پیش خواهیم داشت.

محمدحسن باقری شکیب افزود: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۳ تا ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • تکلیف دومین «عروسک‌خونه» در برج میلاد روشن می‌شود