Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@16:40:13 GMT

وب نوشته های محمدعلی ابطحی کتاب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۵۵۸۹

وب نوشته های محمدعلی ابطحی کتاب شد

به گزارش ایسکانیوز از انتشارات روزگار، کتاب «ما باختیم» نوشته سیدمحمد علی ابطحی طی روزهای گذشته راهی بازار نشر شده است.

این کتاب وب نوشته‌های این چهره سیاسی را از سال ۸۳ تا ۸۴ را در بر می گیرد که در وبلاگ اینترنتی خود منتشر کرده بود. طراحی جلد این کتاب توسط پریسا عزیزی انجام شده است.

در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم: وظیفه اصلی امروز نخبگان و روشنفکران این است که پیگیر همین خواست مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید از دستاوردهای هشت ساله دفاع کنیم و برای عدالت، آزادی‌های سیاسی و اجتماعی، حقوق بشر، دور کردن کشور از خطر رویارویی با جهان و از همه مهم‌تر جدی بودن نقش مردم، تلاش کنیم و در این موارد بر رفتار حاکمیت نظارت کنیم و برای تحقق آن وعده‌ها فرصت دهیم. احترام به نظر مردم حتی اگر آن را نمی‌پسندیم ما را متفاوت با اقتدارگرایان کرده بود. این دستاورد بزرگی است برای نهادینه شدن دموکراسی در کشور، باید از این دستاورد در این شرایط ویژه پاسداری کرد.

این کتاب با ۴۳۲ صفحه و قیمت ۳۰ هزار تومان منتشر شده است.

502

ما باختیم سید محمدعلی ابطحی وبلاگ اینترنتی دموکراسی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار رسید

طی مراسمی در سفارت ژاپن در تهران، سفیر تسو کادا تاماکی، نشان امپراطور ژاپن را به خاطر اقدامات موثر معصومه ابتکار در عرصه بین المللی و تقویت روابط دوستی بین دو کشور اهدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین، وی طی سخنانی گفت: عالیجناب امپراطور این نشان را برای قدردانی از نقش شما در تقویت روابط دوستی بین دو کشور اعطا کرده اند؛ شما نقش عمده در تقویت روابط دوجانبه زمان تصدی پست رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده داشته اید و من برای این دستاورد‌ها صمیمانه تشکر می‌کنم

معصومه ابتکار هم در سخنانی گفت: پذیرش "نشان خورشید تابان" برای من افتخاری بزرگ است. از امپراطور ژاپن و همه کسانی که در این زمینه موثر بوده اند و سفارت ژاپن تشکر می‌کنم

دستاورد‌ها نتیجه کار جمعی و صبر و استقامت در برابر چالش‌ها بوده

امروز بیش از هر زمانی روابط دوجانبه بین کشور‌ها با هدف مقابله با دو تهدید حیاتی علیه کره مسکون بشر ضرورت دارد؛ جنگ و تخریب زیست بوم. صلح جهانی با جنایات اسراییل تهدید می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز درگذشت
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • محمدعلی علومی درگذشت + سوابق
  • محمدعلی علومی، نویسنده و پژوهشگر درگذشت
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار رسید