Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در دهمین روز دهه فجر با حضور آقازاده استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی ۷ طرح عمرانی، کشاورزی، ورزشی، بهداشتی، رفاهی، با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۷۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در زرندیه افتتاح ومورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ازجمله این طرح هاست که تا این لحظه به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بلوار روستا‌های مجتمع، خانه ورزش روستایی، خانه بهداشت روستای صدرآباد، گلخانه هیدروپونیک پرورش گل رز هلندی، طرح‌های آبیاری تحت فشار مزرعه بدیعی، مجتمع خدماتی رفاهی مهتاب زرندیه از مهمترین طرح‌هایی هستند که در سفر امروز مسئولان استان مرکزی به شهرستان فراهان افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.

سید علی آقازاده استاندار و دیگرمسئولان استان مرکزی در ابتدای سفر به شهرستان زرندیه در بدو ورود به این شهرستان به گلزار شهدای مامونیه رفتند و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

مسئولان استان مرکزی سپس به دیدار خانواده شهیدفتحی رفتند و از صبر و استقامت این عزیزان قدردانی کردند.

با حضور مسئولان استان مرکزی در اولین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان خمین، در دومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان اراک، در سومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان دلیجان و محلات، در چهارمین روز دهه مبارک فجر طرح‌های شهرستان خنداب و شازند، در پنجمین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان تفرش و آشتیان، در ششمین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان کمیجان ودر هفتمین روز دهه فجرطرح‌های شهرستان ساوه و درهشتمین روز دهه فجر با حضور وزیر صنعت چند طرح بزرگ در ساوه و زرندیه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج 


افتتاح طرح‌های تولید و خدماتی در شهرستان زرندیه در دهمین روز دهه فجر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این مدرسه ۳ کلاسه یکصدو سی و هفتمین مدرسه  خیرساز شهرستان خوی بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد  .

این مدرسه  با ۲۱۷ مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال به صورت مشارکتی توسط خیر مدرسه ساز "مرحوم حاج یداله جدیدی" و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

محمد پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی در مراسم افتتاح این مدرسه گفت : در حال حاضر ۱۴ باب مدرسه با ۲۱۳ کلاس درس تخریبی در زلزله های خوی هم با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد در مناطق مختلف خوی در دست احداث است.

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد