Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در سفر وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به بندرعباس در نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه‌های بندری در بنادر شرق استان هرمزگان به افتتاح می‌رسند.

امروز با حضور عباس آخوندی در استان هرمزگان پروژه مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی ، احداث پایانه لجستیک کالا و کانتینر، روسازی مسیر دسترسی به سایت‌های VTS قشم و نوسازی خطوط ریلی در هفت خط راه آهن مجتمع بندرشهید رجایی افتتاح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه افتتاح پروژه‌های بندری با حضور وزیر راه و شهرسازی، دو فروند رمپ فلزی شناور چندمنظوره بندر خلیج فارس، خارج سازی مغروقه دهانه ورودی بندر بهمن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و یک پست اسلکه شناور بندر تیاب به افتتاح می‌رسد.

مرکز امداد و نجات بندر شهید حقانی، لایروبی بندر جاسک و تجهیز پایانه خلیج فارس از دیگر پروژه‌هایی است که امروز در ایام دهه فجر در استان هرمزگان افتتاح خواهد شد.

از دیگر رویدادهای مهم بندری در استان هرمزگان افتتاح مرحله اول فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی توسط عباس آخوندی است همچنین طرح توسعه فاز دوم بندر شهید رجایی و مرحله اول فاز سوم با حضور وزیر راه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

گفتنی است که ارزش ریالی این پروژه‌ها بیش از ۴۵۰۰ میلیارد ریال محاسبه شده است. مهم‌ترین رویداد دیگر این است که قرارداد پنج ساله دو اپراتور سینا و بتا از سوی وزیر راه و شهرسازی رسما به آ‌نها ابلاغ می‌شود و ترمینال یک این بندر به شرکت بتا و ترمینال ۲ به شرکت سینا به صورت رسمی تحویل داده می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر علوم تحقیقات فناوری با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

 رئیس دانشگاه یاسوج افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد