Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی امروز در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرمان مبنی بر شدت گرفتن دسیسه‌های دشمنان علیه نظام و اهمیت راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی ریشه در اعتقادات دینی ملت ایران دارد و تعالیم پیامبر اکرم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار پشتوانه و مبنای انقلاب اسلامی است و این مردم برای حاکمیت اسلام انقلاب کردند و به همین دلیل حافظ آن هستند و قاطبه مردم خود را صاحب انقلاب و آن را هدیه الهی می‌دانند و از آن حفاظت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اظهار اطمینان از اینکه ملت ایران در هر کجا دشمنی استکبار را آشکارتر ببیند، به‌عنوان تقابل با آن و نه گفتن به استکبار باشکوه‌تر در میدان حاضر می‌شود، افزود: خواست ملت ایران دین مبین اسلام، استقلال و عزت است و استکبار، وابستگی و ذلت را نمی‌خواهد این ملت دوران‌های طولانی ذلت و وابستگی به بیگانه را تجربه کرده است و قدر عزت و استقلالی که اسلام و قرآن به او داده است را به‌خوبی می‌داند.

علیمرادی با اشاره به گلایه برخی مردم از فساد، تبعیض و ظلم گفت: این گلایه‌ها برخاسته از روحیه ظلم‌ و فسادستیزی ملت ایران است و ملت مسلمان فساد، ظلم، زورگویی، چپاول‌گری و تعدی به حقوق ملت‌ها را نمی‌پسندد چه از ناحیه بیگانه، صهیونیست و استکبار جهانی باشد و چه در داخل کسانی باشند که اهل فساد، زیاده‌خواهی، خودبرتربینی و تبعیض باشند چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور مردم با این موضوع در دشمنی و ستیز هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه مردم انقلاب و اسلام را می‌خواهند، خاطرنشان کرد: ولیکن تقاضای آنان این است انقلاب که به برکت اسلام به‌دست آمده باید در آن احکام اسلام اجرایی شود و نباید خلاف این احکام در هیچ‌ بخش و قوه‌ای در حکومت عمل شود و هیچ مسؤولی در کشور حق ندارد بر خلاف اسلام عمل کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به خواست خدا، به کوری چشم همه دشمنان و باشکوه هر چه تمام‌تر ملت ایران پایبندی خود را به انقلاب، نظام، اصل ولایت فقیه، جمهوری اسلامی، شخص مقام معظم رهبری به رخ دوست و دشمن خواهد کشاند و دوست را خوشحال و دشمن را ناکام می‌کنند.

 علیمرادی آمریکا را سیلی خورده این ملت توصیف و تأکید کرد: آمریکا منافع خود را در این کشور از دست داده است و باید دشمنی کند و هیچ‌گاه ملت ایران روی خوش به نظام سیاسی آمریکا نشان نخواهد داد و آمریکا هرگز پشت سر خود را در این کشور و در میان این ملت نمی‌بیند و بیشتر خود را رسوا و روسیاه می‌کند و روز‌به‌روز رسوایی، پلیدی، شیطنت و نابخردی رژیم آمریکا برای ملت ایران روشن‌تر شده و می‌شود.

وی به نقاب حقوق ‌بشری و انسان دوستی آمریکا اشاره و مطرح کرد: ممکن است برخی ملت‌ها فریب این دغل‌کاری‌ها را بخورند اما ملت ایران فریب نمی‌خورد شاید در این میان انسان‌های مزدور، ابزار دست، فریب‌خورده و شروری هم باشند که بازیچه دستشان شوند که در همه نظام‌های سیاسی این‌گونه افراد یافت می‌شوند اما ملت ایران با تمام وجود اعتقاداً، قلباً، علماً و عملاً نظام اسلامی را می‌خواهد و هیچ نظامی را جز نظام اسلامی که در رأس آن ولی ‌فقیه است لایق نظام سیاسی خود نمی‌داند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه این نظام به‌مرور با همت، علم و عمل خود کاستی‌ها و تبعیض‌های سیاسی را رفع می‌کند، خاطرنشان کرد: مسائل داخلی کشور ربطی به دشمنان ندارد در حالی که در روزگاری این ملت هیچ‌چیز از خود نداشت اما اکنون از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای پیشرفت برخوردار و در دنیا نیز تأثیرگذار است و علت دشمنی آمریکا هم توانمندی و تأثیرگذاری‌های این ملت است و اگر ملت ایران در دنیا مقتدر نبود آمریکایی‌ها عربده نمی‌کشیدند و ناله و فریاد نمی‌کردند.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

رئیس جمهور افزود: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن چیزی است که به دست جوانان عزیزمان در این کشور رقم خورده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است و این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی نشان‌دهنده آن است که ما توانسته ایم و باز نیز می‌توانیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید