Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-08@17:50:14 GMT

مرد پرتغالى فوتبال ایران رفتنى است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۶۱۵۱

امروز روزنامه خبرورزشى به شایعه اى درباره کى روش پرداخته است. اینکه فوتبال ایران بعد از جام جهانى شاهد تغییر اساسى در خود خواهد بود و آن پایان همکارى کى روش با ایران است. اما این سوال مطرح مى شود که بعداز رفتن کى روش، چه کسى هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت؟ آیا فدراسیون، براى ادامه همکارى با کى روش تمهیداتى را مى اندیشد؟ براى پیگیرى این خبر، امروز همراه روزنامه خبرورزشى باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شریان نیوز،روزگذشته شجاع خلیل زاده پست اینستاگرامى با مضمون قهرمانى زودهنگام پرسپولیس را در صفحه شخصى اش به اشتراک گذاشت. در این میان، علیرضا بیرانوند نیز بیکار ننشست و زیر این پست، کامنت جالبى را نوشت. به همین بهانه امروز با گلر پرسپولیس گپى داشتیم و او جواب هاى جالبى را به ما داد که خواندن آن خالى از لطف نیست.

در روزهاى اخیر، از نیمکت نشینى محسن مسلمان و دلیل احتمالى اش سخن به میان آوردیم و به این موضوع پرداختیم که یکى از بازیکنان سرشناس استقلال در تلاش براى حضور این بازیکن در جمع آبى پوشان است. این سوال مطرح است که آیا سرنوشتى همچون هاشمى نسب،نیکبخت و...در انتظار این بازیکن خواهد بود؟  

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

تمرکز ویژه روی پروژه راه آهن استان در روزنامه آوای خراسان جنوبی و پول سه محموله نفتی در شریان خط آهن استان در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • گذرگاه جنایت
  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • حج امسال حج برائت است
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح