Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی از 24 بهمن ماه خبر داد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی(ph.d) از 24 بهمن ماه خبر داد و گفت: داوطلبان می‌توانند تا تاریخ 4 بهمن ماه نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه داوطلبان باید از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir نسبت به وارد کردن اطلاعات ثبت‌نام اقدام کنند اظهار کرد: آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی در روز های پنجشنبه و جمعه 20 و 21 اردبیهشت ماه 97 برگزار می‌شود. 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اضافه شدن درس استعداد تحصیلی به آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال 97 خبرداد و گفت: امسال براساس مصوبات مجلس شورای اسلامی و شورای تحصیلات تکمیلی همه رشته‌های آزمونی بدون استثنا یک واحد درسی استعداد تحصیلی را هم دارند که این درس با ضریب یک در آزمون امسال اضافه شده است و نمونه سئوالات مربوط به این آزمون از 6 ماه پیش روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان

ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی