Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آمریکا درخواست دموکرات‌ها برای انتشار نسخه تفصیلی‌تر یادداشت‌های محرمانه اف‌بی‌آی را رد کرد. ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ بین الملل آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بی‌بی‌سی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، با انتشار نسخه مفصلی از یادداشت‌های محرمانه اف‌بی‌آی که دموکرات‌ها می‌خواستند آن را در برابر نسخه چهار صفحه‌ای جمهوری‌خواهان منتنشر کنند، مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نسخه کوتاه این یادداشت‌ها که هفته گذشته منتشر شد، اف‌بی‌آی و مقام‌های دادگستری متهم به تصمیم جانب‌دارانه علیه یکی از اعضای ستاد آقای ترامپ شده بودند اما دموکرات‌ها می‌گفتند آن نسخه گزینشی بوده است و در پی این بودند که با انتشار نسخه 10 صفحه‌ای این یادداشت‌ها ادعای خود در این باره را به اثبات برسانند.

روز جمعه آخرین فرصت ترامپ برای صدور مجوز غیرمحرمانه‌شدن نسخه دموکرات‌ها از این یادداشت‌های اف‌بی‌آی بود اما کاخ‌سفید با ارسال نامه‌ای که امضای دونالد اف. مک‌گان، وکیل حقوقی دولت آمریکا رسیده اعلام کرد: «با وجود این که رئیس‌جمهوری با علنی شدن نسخه پنجم فوریه این یادداشت‌ها موافقت کرد اما در این نسخه جدید مواردی بسیار حساسی هست که به درستی طبقه‌بندی شده و بر همین اساس رئیس جمهوری نمی‌تواند با انتشار عمومی آنها موافقت کند».

دقایقی پس از اعلام مخالفت آقای ترامپ با انتشار نسخه دموکرات‌ها، آدام شف، عضو برجسته دموکرات‌ها در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان که مسئول تهیه این نسخه از یادداشت‌های محرمانه بود، گفت که در همکاری با کاخ‌سفید و اف‌بی‌آی بخش هایی که آقای ترامپ مخالف غیرمحرمانه شدند آنهاست را حذف کند.

پیشنهادی که کاخ سفید هنوز به آن پاسخی نداده است و به نظر نمی‌رسد با قرار گرفتن در ساعات پایانی جمعه شب و روزهای آخر هفته، اقدامی فوری در این باره صورت گیرد.

انتهای پیام/

R1016168/P36447/S8,1128/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کنگره آمریکا دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اژه‌ای: همیشه طرفدار برگزاری دادگاه علنی و انتشار محتوای آن‌ها بوده‌ام

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: همیشه طرفدار برگزاری دادگاه علنی و انتشار محتوای آن‌ها بوده‌ام.

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • اژه‌ای: همیشه طرفدار برگزاری دادگاه علنی و انتشار محتوای آن‌ها بوده‌ام
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد