Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@06:35:10 GMT

اعلام تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۷۱۸۰

اعلام تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن

سرهنگ نام درست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: تمهیدات ترافیکی این مراسم از بلوار شهید مطهری تقاطع لشگر به سمت میدان آزادی، میدان پاسداران به سمت تقاطع مطهری و پاسداران، تقاطع مطهری و پاسداران به سمت میدان آزادی، میدان امام علی (ع) به سمت میدان آزادی، میدان شهداء به سمت میدان آزادی، تقاطع مصطفی و طالقانی به سمت خیابان آزادی، تقاطع سعدی طالقانی به سمت خیابان آزادی، تقاطع رود طالقانی به سمت خیابان آزادی، خیابان امام تقاطع کفعمی به سمت خیابان آزادی، میدان کارگر به سمت خیابان آزادی و تمام فرعی‌های منشعب به خیابان آزادی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/گ

تمهیدات راهپیمایی در زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی مشهد زیربار ترافیکی رفت

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: با توجه به آماده‌سازی مشهدالرضا(ع) جهانشهر برکت و کرامت برای پذیرایی شایسته از زائران نوروزی تصمیم گرفته شد تا دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی بدون منتظر ماندن برای مراسم رسمی، به بهره‌برداری برسد.

محمدرضا قلندرشریف با بیان این خبر، اظهار کرد: با توجه به آماده‌سازی مشهدالرضا(ع) جهانشهر برکت و کرامت برای پذیرایی شایسته از زائران نوروزی و رفاه حال آنان و همچنین تسهیل در تردد زائران و مجاوران و با توجه به ازدحام کاری مدیران استانی و شهری، تصمیم گرفته شد تا دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی بدون منتظر ماندن برای مراسم رسمی، به بهره‌برداری رسیده و در اختیار زائران و مجاوران آقا علی‌بن‌موسی الرضا(ع) قرار داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وی افزود: برهمین اساس این پروژه که در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان فجر و پل رسالت و میدان بار نوغان احداث‌ شده و تأثیر بسیار زیادی بر کاهش بار ترافیکی این منطقه خواهد گذاشت؛ از امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه زیر بار ترافیکی می‌رود و یقینا در زمان مناسب و در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ افتتاح رسمی خواهد شد.

شهردار مشهد تصریح کرد: تعداد زیادی معارض در مسیر اجرای پروژه دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی قرار داشت که خوشبختانه با تلاش و پیگیری همکارانمان در معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و منطقه سه، یازده معارض موجود در مسیر رفع و پروژه احداث شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تمهیدات ویژه اورژانس ۱۱۵ زاهدان برای ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز
  • بهره برداری از تقاطع‌های غیرهمسطح تبریز بر اساس روزشمار تعیین شده
  • اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در آبادان
  • روان‌سازی ترافیک غرب تبریز با افتتاح تقاطع غیرهمسطح قراملک
  • دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی مشهد زیربار ترافیکی رفت
  • ممنوعیت ترافیکی خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال ۱۴۰۳
  • عرضه میوه شب عید در ۱۵ غرفه در استان قم
  • تردد در خیابان‌های ‌آب گرفته‌ اهواز روان است
  • لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش ترافیک آستارا در ایام نوروز
  • بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر منطقه ۱۱ هزینه کردیم