Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ رییس پلیس راهور استان گفت: ممنوعیت ترافیکی در بلوار ساحلی از محدوده میدان لارک تا دور برگردان خور شیلات است.
سرهنگ محمد باقر سلیمی افزود: در صورت وجود هر گونه خودرو پارک شده در این مسیر نسبت به حمل خودرو‌ها با جرثقیل و انتقال به پارکینگ اقدام می‌شود.
رییس پلیس راهور هرمزگان گفت: رانندگان برای تردد می‌توانند از مسیر‌های جایگزین بلوار مرکزی و بلوار امام استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران

رئیس پلیس راهور مازندران از اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز استان در بیست‌ونهم فروردین امسال به مناسبت روز ارتش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، نصرالله بیگلری شامگاه _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به مناسبت روز ارتش در روز ۲۹ فروردین از اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز استان یاد کرده و اظهار کرد: این محدودیت و ممنوعیت در روز چهارشنبه از ساعت ۶.۳۰ دقیقه صبح شروع و تا پایان مراسم ادامه دارد.

وی افزود: محدودیت از میدان امام ساری به سمت تقاطع شهر آشوب یا همان بلوار آزادی انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور مازندران خواستار همکاری لازم از تمام رانندگان با مأموران راهور در طول مسیر شد و گفت: در آن روز رانندگان می‌توانند از از شروع مراسم تا پایان آنلاین از خیابان‌های جایگزین چون جام‌جم، عسگری محمدیان، بعثت، نهضت، شهروند و کمربندی‌ها تردد کنند.

کد خبر 744934

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری