Web Analytics Made Easy - Statcounter

مامونیه - ایرنا- در دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، پنج واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور استاندار مرکزی تحویل شد.

به گزارش ایرنا، برای ساخت و تکمیل این واحدهای مسکونی در مجموع سه میلیارد و 134 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.
بلوار روستای مجتمع از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه نیز روز شنبه با جضور استاندار مرکزی بهره برداری شد که 12 روستا را به هم متصل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با افتتاح این طرح که 17 میلیارد ریال سرمایه گذاری داشته، شرایط تردد برای ساکنان روستاهای مجاور با استفاده از این بلوار 2 و نیم کیلومتری تسهیل شده است.
در سفر یک روزه استاندار مرکزی به زرندیه همچنین خانه بهداشت روستای صدرآباد با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال آغاز به کار کرد و 2 طرح آبیاری تحت فشار با اعتبار هفت میلیارد و 400 میلیون ریال، گلخانه ای هیدروپونیک در روستای بربر بخش مرکزی با 20 میلیارد ریال اعتبار نیز بهره برداری شد.
همچنین مجتمع خدمات رفاهی مهتاب زرندیه با اعتباری افزون بر 68 میلیارد و 500 میلیون ریال در ورودی شهر مامونیه واقع در اتوبان تهران به ساوه با حضور مقامات استان مرکزی به بهره برداری می رسد.
استاندار مرکزی در بدو ورود به شهرستان زرندیه بر مزار شهدای گمنام زرندیه حضور یافت و با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
دیدار با خانواده شهید اهل علی فتحی در روستای نصیرآباد بخش مرکزی نیز ار برنامه های دیگر استاندار مرکزی در این شهرستان است.
دیدار مردمی در مسجد روستای تقلیدآباد بخش مرکزی شهرستان زرندیه نیز از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار مرکزی به زرندیه است.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر از نظر وسعت دومین و از نظر جمعیت پنجمین شهرستان استان مرکزی است که درشاهراه مرکز به غرب و جنوب کشور قرار دارد.
4896/6539/6013/ خبرنگار: حمید فرقانی *** انتشار دهنده:مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان

پویا تابعی  با اشاره به ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش، اظهار کرد: از سال ۱۴۰۱ تاکنون با همکاری بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی، کمیته امداد و فعالیت‌های بنیاد مسکن ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد احداث شده است.
وی گفت: امسال هم در نظر داریم ۲۵۰ واحد مسکونی تا پایان سال برای مددجویان تحت پوشش احداث کنیم.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به اینکه ۱۵۳ هزار واحد مسکونی روستایی داریم، بیان کرد: از این تعداد تاکنون ۱۱۵ هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده است.
به گفته وی درصد مقاوم سازی واحد مسکونی در سطح استان ۷۵ درصد است و در این زمینه جزو استان‌های اول در کشور هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس