Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی از دانشگاهیان و مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

« بسمه تعالی

انقلاب اسلامی، بی تردید جنبشی عظیم و مردمی در مناسبات سیاسی جهان معاصر بود که ملتی ستمدیده توانست با ندای حق طلبی امام راحل و به تأسی از سیره سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مقابل ظلم و فساد رژیمی وابسته به پا خیزد و ثمره این حرکت بی نظیر، تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های بدخواهان و دشمنان ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی بروز پیدا کرد، اما ایثار، مقاومت و صلابت مردم در راه حفظ کیان کشور به گونه ای بود که ذره ای از خاک میهن را به بیگانگان ندادند و این سند افتخار برای همیشه در تاریخ جاودان خواهد بود.

امروز در حالی به سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می شویم که ایران اسلامی در سایه هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری یکی از امن ترین کشور های منطقه و جهان به شمار می رود و در مسیر تعالی و توسعه متوازن قرار دارد. مسلماً این امر با همت، وحدت و همدلی آحاد مردم شریف ایران به ویژه فرهیختگان و جامعه دانشگاهی فراهم شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، از فرهیختگان، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه دعوت می کند که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و این حرکت عظیم مردمی و وحدت بخش پیشقدم باشند تا بار دیگر با مشت های گره کرده فریاد استقلال، آزادی و عظمت ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.»

انتهای پیام /

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عرب زبان، انجمن جوانان اردن برای قدس با برگزاری یک راهپیمایی ضد صهیونیستی بار دیگر بر حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه تاکید کرد.

اردنی‌ها در این راهپیمایی که در امان پایتخت این کشور برگزار شد با سر دادن شعارهایی نظیر «شما از ما هستید و ما از شماییم» خطاب به ساکنان نوار غزه حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

آنها همچنین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در حق ساکنان نوار غزه طی بیش از هفت ماه گذشته اعلام کردند.

مردم اردن با وجود حمایت نظام این کشور از تل آویو بارها با برگزاری راهپیمایی‌های مختلف مواضع مستقل خود را از مقامات سیاسی امان اعلام کرده‌اند.

کد خبر 6089844

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم