Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن همه با هم شرکت کرده و امید بدخواهان و دشمنان را به ناامیدی بدل کرده و طراوت و تازگی را به فضای انقلاب اسلامی بار دیگر تزریق می کنیم.

آیت الله احمد مبلغی روز شنبه در پیامی که به مناسیت گرامیداشت دهه مبارک فجر به رسانه ها ارسال کردند ، اظهار کرد: 22 بهمن مکتبی انقلابی – اخلاقی است که فوران و جریان ارزش های انسجام بخش در آن، توانایی اسلام برای پی افکندن وحدتی اجتماعی با رویکرد دوگانه 'نه ظلم کن' و 'نه ظلم بپذیر' را در همه عرصه ها به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله مبلغی در بخش دیگری از این پیام افزود: 22 بهمن یک خاطره تاریخی صِرف برای انقلاب اسلامی نیست که وظیفه ما در قبال آن در تجلیل و بزرگداشتی خلاصه گردد.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی مرجعی بزرگ و تاریخی از حیث فکری و آرمانی است تا به صورت مدام به ذخائر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آن بازگردیم و بر پایه آن، شخصیت اجتماعی و انقلابی خود را تراز، و حرکت ها و سیاستگذاری هایمان را تعریف، و بقاء و پویایی کشورمان در آینده را تضمین و تعمیق نماییم.
وی تصریح کرد: فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در یوم الله 22 بهمن، فرصتی مهم را فراروی همه فراهم آورده است تا ذهن و دل خود را به سوی تجدید و تعمیق توجه به آرمان های انقلاب اسلامی، تجدید عهد با رهبر کبیر انقلاب اسلامی، تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید عزم بر استمرار راه شهیدان انقلاب اسلامی هر چه بیشتر معطوف بسازند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید.

شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد. 

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد. 

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام میباشد. 

رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌گردد. 

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

شرایط فروش:

منبع: جماران

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد