Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@03:28:46 GMT

تمهیدات اورژانس تهران برای راهپیمایی 22 بهمن

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۸۰۲۷

دکتر سید رضا معتمدی معاون فنی و عملیات اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تمهیدات اورژانس تهران در مراسم راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن ماه اظهار داشت: تعداد آمبولانس های مستقر در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن، 64 آمبولانس، 6 اتوبوس آمبولانس، 18 موتورلانس، 1 بالگرد امداد هوایی است و بیش از 200 نیروی عملیاتی و ستادی حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران خطرنشان کرد: این دستگاه ها از ساعت 7 صبح روز 22 بهمن در مسیر های راهپیمایی استان تهران به مردم عزیز خدمت رسانی می کنند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اورژانس چهارمحال‌وبختیاری برای ایام نوروز

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۵۸ دستگاه آمبولانس در سطح استان، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در شهرکرد و محور لردگان به بروجن و یک دستگاه بالگرد برای اعزام به مناطق صعب‌العبور در طرح نوروزی اورژانس آماده خدمت‌رسانی هستند.

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برپایی سه پایگاه امداد و سلامت در استان برای ایام نوروز اظهار کرد: این پایگاه‌ها از بیست‌وچهارم اسفند تا چهاردهم فروردین فعال هستند.

وی افزود: این پایگاه‌ها فعالیت‌های خدمات درمانی همچون فشار خون، چک قند خون و داروهای otc (داروهای ضروری) را انجام می‌دهند و در صورت نیاز درمانی تکمیلی و بستری شدن آمبولانس‌ها در محل مستقر هستند.

رئیس اورژانس استان بیان کرد: ۵۸ دستگاه آمبولانس در سطح استان، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در شهرکرد و محور لردگان به بروجن در طرح نوروزی فعال هستند.

شمسی‌پور اضافه کرد: یک بالگرد فعال در مواقع ضروری همچون، تصادفات بین جاده‌ای، انتقال بین درمانگاهی و یا مناطق صعب‌العبور در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی‌های اورژانس در تمام سطح استان از آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهره‌مند هستند.

کد خبر 737245

دیگر خبرها

  • تمهیدات ویژه اورژانس ۱۱۵ زاهدان برای ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز
  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • استقرار ۲۵۰ نیروی اورژانس در تحویل سال حرم مطهر رضوی
  • آمادگی اورژانس چهارمحال‌وبختیاری برای نوروز
  • آمادگی اورژانس چهارمحال‌وبختیاری برای ایام نوروز
  • آماده‌باش اورژانس اردستان برای ایام نوروز
  • آماده باش اورژانس ۱۱۵ دزفول
  • توصیه مسئولان فرودگاه مهرآباد به مسافران
  • ۲۰ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور سبزوار - بردسکن
  • ۲۰ مصدوم در تصادف زنجیره ای محور سبزوار - بردسکن