Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش جهان نيوز به نقل از  ‌ایسنا، عباس آخوندی که صبح امروز (شنبه) به استان هرمزگان سفر کرده است در جریان این سفر با حضور در بنادر مهم این استان از تعدادی از پروژه‌ های اقتصادی این بنادر بهره‌برداری خواهد کرد.
احداث مخازن نگه داری فرآورده‌های نفتی، پایانه لجستیک، نوسازی خطوط ریلی بندر شهید رجایی، روسازی مسیر دسترسی به سایت های قشم، طرح جامع اطفای حریق مجمتع‌های دریایی، خارج سازی شناورهای مغروقه  در ورودی بندر بهمن جزیره قشم، احداث محوطه مامور در بندر هرمز و لای روبی بندر جاسک بخشی از این پروژه‌ ها خواهند بود که به وسیله وزیر راه به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق اعلام سازمان بنادر و دریا نوردی این پروژه‌ ها که باعث اشتغالزایی بیش از ۶۰۰ نفر خواهد شد، حدود ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار داشته است.همچنین مرحله یک آغاز به کار  فاز سوم توسعه بندر شهید رجایی نیز یکی از برنامه‌های وزیر راه خواهد بود که حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخمینی آن به شمار می‌رود.

آغاز به کار دو اپراتور بندر شهید رجایی در فازهای قبلی برای برنامه پنج ساله جدید خود نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر خود به هرمزگان در دستور کار خواهد داشت.
   

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

امتداد - دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه برای اقدام برجسته این بانک در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان کشور، لوح تقدیر جشنواره شهید رجایی را دریافت کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ که به منظور تقدیر از دستگاه‌های ملی و استانی زیرمجموعه وزارت اقتصاد (ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱) با حضور معاونان وزیر و مدیران ارشد سازمان‌های تابعه در سالن جهاد این وزارتخانه برگزار شد، از اقدام برجسته بانک سپه در طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان با اهدای لوح، تقدیر کرد.

در بخشی از لوح اهدایی دکتر خاندوزی به مدیرعامل بانک سپه آمده است:

«با عنایت به تصویب ستاد جشنواره شهید رجایی وزارتخانه، اقدام آن بانک در خصوص مشارکت در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان کشور به عنوان اقدام برجسته شناخته و معرفی شده است. از همت و تلاش والا و ارزنده جنابعالی و کارکنان محترم آن مجموعه، مراتب قدرانی و تشکر خود را اعلام می‌نمایم. امید است با استعانت از درگاه الهی در مسیر استمرار و ارتقاء خدمت خالصانه موفق و پایدار باشید.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان