Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران به دعوت دانشگاه موسیقی شهر ازمیر ترکیه مسترکلاسی را برگزار و پس از آن آثاری از چایکوفسکی را در آنتالیا اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رهبری از روز ۲۸ بهمن ماه سال جاری برای برگزاری یک مسترکلاس ویژه دانشجویان و استادان رشته موسیقی دانشگاه ازمیر به کشور ترکیه سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از برگزاری این کارگاه های آموزشی که تا روز سوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت آثاری از پیوتر ایلیچ چایکوفسکی آهنگساز مشهور روسی را روی صحنه خواهد برد.

علی رهبری که طی ماه های گذشته حضور فعالی در ارکستر بنیاد فرهنگی هنری آنتالیا داشته روز جمعه ۱۱ اسفند ماه نیز به همراه رادووان ولاتکوویچ از مشهورترین سولیست های ساز «هورن» آثاری از هایدن، برامس و اشتراوس را با ارکستر دولتی آنتالیا اجرا خواهند کرد.

ولادکوویچ از جمله نوازندگان مشهور ساز هورن از کشور کرواسی است. او در مسابقات جهانی هورن درآنکونای ایتالیا، مونیخ آلمان، لی یژ در بلژیک، یوگوسلاوی و لندن به عنوان هنرمند برگزیده شناخته  شده است.

این هنرمند به مدت ۲ سال نوازندگی هورن را در ارکستر سمفونیک رادیوی برلین به عهده داشت و پس از آن به عنوان سولیست در تمام قاره های جهان با معتبرترین ارکسترها و رهبران همکاری کرده است. همکاری علی رهبری با این نوازنده هورن در بروکسل بلژیک شروع شد و سپس در پالرمو ایتالیا ادامه یافت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی نجوای عشق که اسفند سال گذشته نیز با اجرای قطعاتی از آثار ماندگار موسیقی ایران، در تالار وحدت روی صحنه رفته بود، این‌بار با قطعاتی جدید میزبان علاقه‌مندان می‌شود.

دراین کنسرت علاوه بر حریر شریعت زاده به عنوان سرپرست و نوازنده پیانو و وحید تاج به عنوان خواننده، بهزاد رواقی (تار)، احسان کلهر (ویولن)، سعید چاووشی (ایرفون) و امیر خیری (تنبک) نیز دیگر اعضای گروه را تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه موسیقی نجوای عشق ۲۵ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • دویستمین سالگرد سمفونی شماره ۹ بتهوون؛ تاج موسیقی غربی!
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده