Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت:فعالیت دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در دوره دکتراادامه دارد.

محمد علی داوریار افزود:تمام رشته های مقطع دکترای دانشگاه پیام نور این استان دارای مجوز از دفتر شورای گسترش آموزش عالی است و محدودیت فعالیت این دانشگاه در دوره دکترا صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد علی داوریار در باره شایعاتی در خصوص محدودیت این دانشگاه در جذب دانشجوی دوره دکترا افزود: این دانشگاه بر اساس اساسنامه ای که به تصویب شورای گسترش آموزش عالی رسیده است، در رشته های دایر در مقطع دکترا دارای محدودیت پذیرش دانشجو نخواهد بود.
وی اظهار کرد: همچنین جذب دانشجو در رشته های جدید این دانشگاه طبق روال رایج که مورد تاکید معاون آموزشی وزارت علوم نیز قرار گرفته است، منوط به تایید شورای گسترش آموزش عالی خواهد بود.
 دانشگاه پیام نور خراسان رضوی هم اکنون دارای هشت رشته گرایش فعال و 300 دانشجو در مقطع دکترا می باشد که در دانشگاه پیام نور مرکز مشهد مشغول تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان

جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی درباره شیطنت برخی افراد و کاندیداها در سواستفاده از نام این تشکل بیانیه صادر کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی دفتر مرکزی جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی با صدور اعلامیه‌ای شیطنت برخی در سواستفاده از نام این مجموعه برای فعالیت‌های انتخاباتی را تکذیب کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند پیام ارسال شده در خصوص پیوستن آقای شریفیان به یک لیست انتخاباتی، صرفا یک پیام خبری بوده که در بسیاری از خبرگزاری های رسمی کشور منتشر شده است.

این خبر هیچ گونه ارتباطی به جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی ندارد و جمعیت زاگرس نشیان این خبر را تکذیب می‌کند.

خاطر نشان می گردد جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی حزب سیاسی نمی باشد و بصورت مستقل فعالیت های اجتماعی انجام می دهد.

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان