Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@06:53:42 GMT

کرمان| روکش آسفالت محور کرمان-زرند افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۸۲۸۸

کرمان| روکش آسفالت محور کرمان-زرند افتتاح شد

با حضور استاندار کرمان چندین پروژه در شهرستان زرند افتتاح و گلنگ‌زنی شد. ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زرند، صبح امروز و در سفر علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان به شهرستان زرند، چندین پروژه کشاورزی، گلخانه‌ای، عمرانی و راهسازی در این شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر که امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان، حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند، خنجری فرماندار زرند و سعیدی مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان وی را همراهی می‌کردند پروژه 27 کیلومتری روکش آسفالت محور کرمان - زرند افتتاح شد.

استاندار کرمان به همراه مسئولان استانی و شهرستانی در این سفر که در دهمین روز ایام دهه فجر و برای افتتاح پروژه‌های این دهه انجام شد از واحد اول گلخانه هیدروپونیک علی‌آبادعلیا زرند بازدید کردند.

به گزارش تسنیم، در ادامه پروژه پایانه گل استان کرمان به مساحت دو هزار و 500 مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان کلنگ‌زنی شد که تا یک سال آینده این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و در هر دوره برداشت 20میلیون گل به صورت دستی و 50 میلیون گل به صورت مکانیزه برداشت می‌شود.

پروژه طرح نوین آبیاری قطره‌ای سومین پروژه‌ای بود که به دست استاندار کرمان و در دهمین روز از ایام‌الله دهه فجر با اعتبار 6 میلیارد و 940 میلیون تومان در مساحت 550 هکتار افتتاح شد.

به گزارش تسنیم، برای احداث و راه‌اندازی این پروژه یک سال زمان صرف شده است و مزایا این طرح، سهولت در کود‌دهی،  پیشگیری از تبخیر و کاهش هزینه کارگری است.

در پایان رزم‌حسینی استاندار کرمان برای افتتاح فاز اول آب دهستان سیریز در این روستا حضور پیدا کرد.

برای برای افتتاح فاز اول آب دهستان سیریز 3 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و هزار و 800 خانوار از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

خانه بهداشت روستای ده‌زیار کرمان افتتاح شد

در دهمین روز از ایام‌الله دهه فجر، خانه بهداشت روستای ده‌زیار کرمان از توابع بخش چترود با اعتبار 870 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، علی بابایی فرماندار کرمان و جمعی از مسئولان محلی نیز در آئین افتتاحیه خانه بهداشت روستای ده‌زیار حضور داشتند.

به گزارش تسنیم روستای ده‌زیار روستای پایلوت اقتصاد مقاومتی استان کرمان است که بعد از سفر علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان در تاریخ دوم آذر سال 95 به این روستا و افتتاح رسمی طرح شورایاری‌های اقتصاد مقاومتی مساجد و محلات شهر و روستاهای استان، اقدامات خوبی در این روستا انجام شده است.

افتتاح خانه مهارت روستا و ارائه دوره‌های مهارت‌آموزی و فنی و حرفه‌ای، آسفالت بخشی از معابر روستا و همچنین احداث ساختمان جدید خانه بهداشت در روستای ده‌زیار کرمان بخشی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در این روستا در طول یکسال گذشته بوده است.

واحد تولیدی شن و ماسه در روستای علی‌آباد علیا زرند افتتاح شد

واحد تولیدی شن و ماسه در روستای علی‌آباد علیا شهرستان زرند با اعتبار 5.2 میلیارد تومان با حضور خنجری فرماندار این شهرستان همزمان با ایام دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تسنیم این واحد تولیدی روزانه هزار و 500 تن شن و ماسه تولید می‌کند و برای 150 نفر به‌صورت غیر‌مستقیم شغل ایجاد کرده است.

خانه قرآن و نهج‌البلاغه روستای حجت‌آباد کرمان به بهره‌برداری رسید

همزمان با ایام‌الله دهه فجر خانه قرآن و نهج‌البلاغه روستای حجت‌آباد کرمان با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال با حضور زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

همچنین ساختمان هلال‌احمر روستای حجت‌آباد و خانه قرآن باب‌الحوائج‌(ع) روستای رحیم‌آباد کرمان از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی مسئولان استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/م

R7860/P1486/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان موجب انتقال ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه می‌شود

مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان گفت: افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان موجب انتقال ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه به این شهرستان می‌شود.

علیرضا عبدیان، مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، گفت: افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان موجب انتقال ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه به این شهر می‌شود. 

وی افزود: با اجرای پروژه عظیم انتقال آب از حوزه خلیج فارس به استان کرمان، و افتتاح خط انتقال شهرستان رفسنجان با ظرفیت مذکور خوشبختانه چالش تنش آبی و کمبود آب شرب در این شهر بر طرف خواهد گردید. 

او با اشاره به خدمات دولت در خصوص تامین آبرشرب اظهار داشت: در حال حاضر از ۲۶ حلقه چاه با توان تولید ۶۰۰ لیتر بر ثانیه برای تامین آب شرب در شهر رفسنجان استفاده می‌شود، که با توجه به کاهش بارندگی‌ها و ادامه خشکسالی ها، در زمان پیک مصرف در روز‌های گرم سال، نیاز به ۳۰۰ لیتر بر ثانیه دیگر افزایش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان گفت: این پروژه عظیم بزودی مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت و مردم رفسنجان از فواید آن بهره‌مند خواهند شد.

وی از تمام شهروندان رفسنجانی درخواست کرد که به موضوع مدیریت مصرف آب به صورت جدی توجه نمایند.

دیگر خبرها

  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی آزادراه تهران – کرج – قزوین
  • تداوم طلسم ۱۸ ساله افتتاح پروژه ورزشگاه شهدای مس شهر کرمان
  • افتتاح پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان موجب انتقال ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه می‌شود
  • ۲ شهر و ۱۹ روستای خوانسار از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در اردبیل
  • ۵ پروژه عمرانی جدید تا پایان اردیبهشت در تهران افتتاح می شود
  • افتتاح ۲۵ تقاطع غیرهمسطح در سال جاری | ویژگی‌های خاص تقاطع غیرهمسطح شهید آوینی