Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، رئال مادرید امشب (شنبه) در هفته‌ بیست و سوم لالیگا در سانتیاگوبرنابئو به مصاف رئال سوسیداد می‌رود. آخرین باری که حریف مادرید در این ورزشگاه امتیاز به دست آورد به ۱۲ سال قبل بر می‌گردد. از آن زمان هر بار رئال سوسیدا به مادرید سفر کرد، مغلوب سفید پوشان شد. علاوه بر این بارها دروازه‌شان گلباران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین تساوی رئال در چامارتین به تاریخ هشت آوریل ۲۰۰۶ بر می‌گردد. در آن زمان لوپس کارون هدایت مادرید را برعهده داشت و خوسه ماری باکرو بر نیمکت رئال نشسته بود. گل‌های این دیدار را رونالدو نازاریو و مارک گونسالس به ثمر رساندند. صحنه فراموش نشدنی این بازی اشتباه ایکر کاسیاس در به ثمر رسیدن گل رئال بود.

برنابئو ورزشگاه خوش یمنی برای رئال نبوده است. آن ها از ۷۰ بازی در لالیگا تنها سه بار توانستند در این استادیوم پیروز شوند. آخرین آن به فصل ۲۰۰۴ – ۲۰۰۳ بر می‌گردد، زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت سفید پوشان را بر عهده داشت. اولین پیروزی رئال در دهه ۹۰ به دست آمد. این اتفاق در فصل ۹۱ – ۱۹۹۰ رخ داد و آنها سه بر دو مادرید را شکست دادند.

رئال سوسیداد تنها مقابل سفید پوشان ۶۰ گل (۰.۸۵ گل در هر بازی) به ثمر رسانده است. در مقابل ۵۱ شکست را برابر مادرید تجربه کرد که یکی از سنگین ترین شکست‌ها به باخت ۹ بر یک در فصل ۶۸ – ۱۹۶۷ باز می‌گردد. رئال تاکنون ۱۸۴ بار دروازه اش برابر مادرید باز شده است. تنها مادرید در پنج بازی نتوانسته است گلزنی کند که آخرین آن در فصل ۰۳ – ۲۰۰۲ بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم

عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا