Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخوار - با اعتباری افزون بر ۲۶۱ میلیارد ریال، ۷ طرح خدماتی، کشاورزی و گردشگری در شهرستان برخوار اعتبار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، فرماندار شهرستان برخوار در آیین افتتاح این طرح ها گفت:  در ۳۹ سال گذشته با تلاش مسئولان و کمک و همدلی مردم، خدمات و پیشرفت های فراوانی در زمینه های مختلف در کشور صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفندیار تاجمیری افزود: این خدمات مرهون از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در دوران انقلاب، ‌هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است که امنیت را در کشور فراهم و زمینه خدمت رسانی در زمینه های علمی، ‌فرهنگی، اقتصادی، ‌سیاسی، اجتماعی، عمرانی و پزشکی را بوجود آوردند.

در این برنامه، ۲ طرح گاز رسانی شامل خط ۱۶ اینچی انتقال گاز شهر کمشچه به طول ۱۶ کیلومتر و ایستگاه تقلیل فشار گاز cgs کمشچه با ظرفیت ۲۰۰ هزار متر مکعب، با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در سه راهی روستای مرغ  و دنبی برخوار و با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال، به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در آیین افتتاح این طرح گفت:‌ شرکت گاز استان اصفهان در سه بخش خانگی، تجاری و صنعتی در استان اصفهان گاز رسانی می کند.

سید مصطفی علوی افزود: شرکت گاز استان اصفهان با توزیع سالانه حدود ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی، بالاترین میزان توزیع در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: در استان اصفهان ۱۰۳ شهر و یک هزار و ۳۳۸ روستا و بیش از ۹۹ و نیم درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار  هستند و ۴ شهر دیگر در شرق اصفهان به زودی گاز رسانی می شوند.

علوی افزود: همچنین  طرح آبیاری تلفیقی کم فشار، ‌ ‌آبیاری تحت فشار قطره ای و ۲ طرح آبیاری کم فشار در صحرای کمشچه و حبیب آباد در سطح ۱۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی؛ ۴ طرح کشاورزی است که  با هزینه ای افزون بر ۱۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و زمینه کار و تلاش و بهره مندی برای ۸۰ خانوار را فراهم کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان برخوار در این مراسم گفت:‌ با اجرای این طرح ها از اتلاف آب در مسیر های انتقال از منبع تا مزرعه جلوگیری می شود. این طرح ها افزایش ۱۰۰ درصدی راندمان آبیاری و کار ایی آب در سطح بیشتری از مزرعه را به همراه دارد.

به گزارش ایمنا، در این آیین همچنین اولین مجموعه بوم گردی و اقامتی برخوار در  روستای پروانه در زمینی با یک هزار و ۱۵۰ متر مساحت و ۵۲۰ متر مربع زیربنا با اعتباری افزون بر ۸ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان نیز در این مراسم گفت:‌ در این مجموعه بوم گردی موزه میراث فرهنگی و مردم شناسی برخوار، اتاق های اقامتی، رستوران و شربت خانه سنتی و ‌ایستگاه رصد ستارگان پیش بینی شده است.

فریدون اللهیاری مجموعه های بوم گردی و اقامتی را سبب توسعه گردشگری، ‌معرفی فرهنگ، آداب و رسوم و تاریخ استان و اشتغالزایی دانست و افزود: در استان اصفهان ۲۳۰ مجموعه بوم گردی و اقامتی به بهره برداری رسیده است و این تعداد تا پایان سال به ۲۵۰ مجموعه می رسد.

طرح های دهه فجر طرح های دهه فجر طرح های دهه فجر طرح های دهه فجر طرح های دهه فجر

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین استانی و شهری ارومیه، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

بر طبق اخبار غیررسمی این هتل ۲ ستاره است

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو - اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.

مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901566

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال