Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،آکو کریمی این داور مهابادی است که از طرف فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران برای داوری به رقابتهای تور جهانی والیبال کیش دعوت شده است.

این اولین بار است که از شهرستان مهاباد داور مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی انتخاب می شود.

به گفته آکو کریمی سومین دوره مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی با شرکت ۸۳ تیم از ۳۶ کشور جهان اول تا پنجم اسفند در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"آکو کریمی" دارای مدرک مربیگری بین المللی سطح یک والیبال در اروپا است و در حال حاضر در لیگ دسته اول والیبال کشور اسلوونی به عنوان بازیکن حضور دارد.

وی سابقه داوری والیبال ساحلی مسابقات جوانان قهرمانی کشور و همچنین حضور در گروه داوری دو دوره لیگ جهانی والیبال در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶، جام ملتهای آسیا و فینال بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ع

رقابتهای تور جهانی والیبال به میزبانی ایران در کیش 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جلود بابت اشتباهات داوران/ حق داوری ایران در جهان بیشتر است

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود محمدی داور بین المللی کشورمان که به عنوان کنترل فنی در جام جهانی وزنه‌برداری حضور داشت، گفت: سطح مسابقات واقعاً بالاست اما اگر بگویم سطح داوری‌ها زیاد خوب نبوده گزاف نگفته‌ام. به عنوان مثال وزنه بردار ایتالیایی که قهرمان هم شد در حرکت یک ضرب خطای مشهود آرنج داشت اما داوران آن را قبول دادند که حرف و حدیث بسیاری هم ایجاد شد.

وی گفت: اتفاقاً ما یک گروه تلگرامی داریم با حضور داوران شرکت کننده در جام جهانی که وقتی من فیلم آن صحنه را در گروه گذاشتم ۹۰ درصد داوران گفتند خطا بوده. همان شب هم جلود در جلسه‌ای با حضور داوران، بابت اشتباهات داوران هشدار داد و گفت باید این اشتباهات در صحنه المپیک به حداقل برسد. البته نیاز هست تا فدراسیون جهانی هم در سطح داوران خود دست به جوان‌گرایی بزند.

محمدی با بیان اینکه حق داوری وزنه‌برداری ایران در عرصه مسابقات بین‌المللی بیشتر از اینهاست، ادامه داد: انشالله فدراسیون حمایت کند تا داوران ما حضور پررنگ‌تری در عرصه رقابت‌های مهم جهانی داشته باشند و بتوانند اعتماد فدراسیون جهانی را جلب کنند.

کد خبر 6073976 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • هرمزگان میزبان تور ملی والیبال ساحلی شد
  • درخشش داور سمنانی در مسابقات والسبال آسیایی
  • داور کردستانی عازم کشور قطر می‌شود
  • خداحافظی کمک دیگر فغانی از داوری در ایران
  • سیدعلی:فدراسیون فوتبال مقصر بیانیه‌های استقلال و پرسپولیس است/ منصوری تا 5 صبح به خاطر گل آل‌کثیر مزاحم تفلنی داشته!
  • قضاوت‌های بین‌المللی سطح داوری ملی را باکیفیت‌تر می‌کند
  • قضاوت‌های بین‌المللی سطح داوری ملی کیفی‌تر می‌کند
  • قضاوت‌های بین‌المللی سطح داوری ملی را افزایش می‌دهد
  • هشدار جلود بابت اشتباهات داوران/ حق داوری ایران در جهان بیشتر است