Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@15:22:43 GMT

دوران مجردي از نظر ستاره‌هاي هاليوود

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۹۰۲۸

دوران مجردي از نظر ستاره‌هاي هاليوود

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از پرديس بختياري: اگر چه متاهلي، حال و هواي خودش را دارد اما از لذت هاي دوران مجردي نيز نمي توان گذشت. همه ما اين دوران را تجربه کرده ايم اما زاويه ديد افراد نسبت به تنهايي متفاوت است. اگر دوست داريد بدانيد که ستاره هاي هاليوود در مورد دنياي مجردي و تنهايي چه نظري دارند، در ادامه مطلب با ما همراه باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اپرا وينفري

اين طور به نظر مي رسد که اپرا وينفري از دوران مجردي خود کاملا راضي است، زيرا او تا اين سن هنوز تن به ازدواج نداده است. او از نصيحت هاي ديگران در مورد خودش مي گويد، اين که مدام او را براي تصميمي که گرفته است سرزنش مي کنند. اما اعتقاد او در مورد زندگي مجردي اين است: « يک زن با رابطه عاطفي اش تعريف نمي شود. من از تصميمي که گرفته ام هيچگاه پشيمان نمي شوم زيرا تنهايي ام را دوست دارم. من در حال حاضر مردي را دوست دارم اما اين دليل نمي شود که رابطه ام را با او رسمي کنم. او در زندگي من هست، مانند خيلي چيزهاي ديگر و من هيچ کمبودي در زندگي ام احساس نمي کنم تا وادارم کند که شرايط کنوني ام را تغيير دهم.»
رشيدا جونز

رشيدا جونز از اين که جامعه به يک زن مجرد نگاه بدي دارد، شکايت مي کند. او مي گويد: «حتي اگر ما هم دوست داشته باشيم که تنها زندگي کنيم، ديگران نمي گذارند. من در دوران کودکي آرزو داشتم که مردي با يک اسب سفيد بيايد و مرا نجات دهد. اما امروزه اين نگاه برايم خنده دار است. واقعا از چه چيزي مرا نجات دهد؟ من زندگي فوق العاده اي دارم! از اين که شوهر يا فرزندي ندارم، اصلا پشيمان نيستم و برخلاف بسياري از افراد ديگر، احساس بازنده بودن نمي کنم.»
زنديا

زنديا معمولا از رابطه عاطفي اش حرفي نمي زند زيرا عشق اش کارش است و ترجيح مي دهد که در حال حاضر تمرکزش را بر آن بگذارد. به قول او: «اکنون در شرايطي هستم که رابطه عاطفي براي من در اولويت هاي بعدي زندگي ام قرار دارد. من وقتي براي بيرون رفتن از خانه و آشنا شدن با افراد جديد ندارم و ترجيح مي دهم که تفريحاتم را با همان دوستان قديمي ام داشته باشم. من از مجرد بودن خودم بسيار راضي ام.»
ساندرا بولاک

ساندرا بولاک براي داشتن يک زندگي ايده آل، به هيچ کسي جز خودش نيازي ندارد. او در مصاحبه اي گفت: «اگر ما در رابطه اي سالم باشيم که خب، فوق العاده است! اما من فکر مي کنم که در تنهايي چيزي را از دست نداده ام. شايد يک روزي من هم تن به ازدواج بدهم اما اگر اين اتفاق نيافتد، باز هم کارهاي زيادي براي انجام دادن دارم.»
کلويي کارداشيان

کلويي کارداشيان معتقد است: «همه ما به تنهايي احتياج داريم. در واقع در اين دوران است که مي توانيم روي خودمان تمرکز کنيم. به نظرم زماني که ما از يک رابطه عاطفي بيرون آمديم، بايد به خودمان زمان دهيم. به سرعت وارد رابطه ديگرش شدن اشتباه است. ما در تنهايي خود مي توانيم دردهايمان را تسکين دهيم، مي توانيم بفهميم که چه اشتباهاتي داشته ايم و چگونه بايد آنها را برطرف کنيم.»
درو بريمور

درو بريمور قبل از اين که عاشق کسي شود، عاشق خودش است. به نظر او: «يک رابطه عاطفي در اولويت دوم زندگي من است. من سالهاي زيادي را در تلاش براي عاشقي کردن، دوست داشته شدن و درک يک رابطه عاشقانه گذراندم اما در سالهاي اخير فهميدم که زندگي اين نيست. من ديگر فقط نقش يک مادر را ندارم، من فقط يک معشوقه نيستم بلکه زاويه ديد ديگري نسبت به خودم پيدا کرده ام که در روحيه ام تاثير بسزايي گذاشته است.»
جنيفر لوپز

جنيفر لوپز درک کرده که آنچه ما در وجود ديگران مي گرديم، به طور شگفت آوري در درون خودمان وجود دارد. «من هميشه به دنبال يک شاهزاده در زندگي ام بوده ام اما اکنون مي دانم که از تمام آنها قوي ترم. در واقع آن کسي که ناجي من است، تنها خود منم.»
اميليا کلارک

اميليا کلارک دوست دارد که به جاي تقسيم کردن وقت و انرژي اش براي فرد ديگري، آن را صرف خودش کند. او مي گويد: «مردم از من مي پرسند که اکنون با چه کسي در رابطه ام و زماني که به آنها مي گويم «هيچکس» تعجب مي کنند. من در حال حاضر درگيري هاي زيادي دارم و به نظرم مجرد بودن در اين شرايط کاملا طبيعي است.»
جنيفر لورنس

جنيفر لورنس درک نمي کند که چرا افراد انقدر نسبت به تنهايي ديد بدي دارند. او اعتراف مي کند: «من آدم تنهايي نيستم، هيچوقت هم نبوده ام. به نظرم تنهايي اصلا ناراحت کننده نيست و من هيچ کمبودي در اين شرايط احساس نمي کنم.»
جنيفر آنيستون

اين ستاره خوشحال است که مردم متوجه شده اند هر کسي اختيار زندگي خودش را دارد. يکي دوست دارد ازدواج کند و تشکيل خانواده دهد، در حالي که ديگري تنهايي را ترجيح مي دهد. جنيفر مي گويد: «زنان فهميده اند که تنها براي بچه دار شدن، مجبور نيستند تن به ازدواج بدهند. زندگي نسبت به سالهاي قبل تغيير کرده و هزاران راه براي يک زندگي شاد مجردي وجود دارد.»
تيلور سوئيفت

تيلور سوئيفت از تنهايي هايش نهايت استفاده را مي کند. او مي گويد: «تنها بودن با تنها شدن فرق دارد. ما در تنهايي هايي که خودمان انتخاب مي کنيم مي توانيم کارهاي زيادي انجام دهيم. به عنوان مثال من زمان هايي که تنها هستم، شمع هاي عطردار براي خودم روشن مي کنم، چراغ ها را خاموش مي کنم و آهنگ مورد علاقه ام را مي گذارم.. در واقع من از مجردي ام نهايت لذت را مي بردم. اگر شما هم تنهايي خود را آنطور که دوست داريد بگذرانيد، هيچگاه از آن پشيمان نخواهيد بود.»
کيتي پري

کيتي پري مي گويد: «ما براي شاد بودن به ديگران احتياجي نداريم. ما توانايي هاي لازم را براي اين که اتفاقات خوشي را در زندگي مان رقم بزنيم، داريم. براي داشتن يک پايان خوش، نه يک مرد با اسب سپيد، بلکه خودمان کافي هستيم.»
کيکه پلامر

براي پلامر مجرد بودن فرصتي است تا او به خودش توجه بيشتري نشان دهد. او ترجيح مي دهد که به جاي ديگري، تمرکزش را بر خودش بگذارد. «به نظر من زندگي مجردي واقعا هيجان انگيز است. مي دانيد چرا؟ زيرا شما تازه در اين شرايط خودتان را مي شناسيد، تازه مي فهميد به جاي اين که تمام انرژي تان را روي رابطه عاطفي تان بگذاريد، بايد خودتان را دوست داشته باشيد.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار اجاره اتاق های مجردی / ۵ متر ماهی ۳ میلیون!

به گزارش خبرآنلاین اجاره اتاق های مجردی حتی در زیرزمین هم صورت می‌گیرد.

به عنوان مثال هزینه اجاره یک اتاق ۵ متری مجردی در تهران ماهی ۳ میلیون و با پول پیش ۱۵ میلیون تومان است.

یک اتاق دیگر مجردی ۸ متری در زیرزمین ماهی ۲.۲ میلیون و با پول پیش ۱۰ میلیون تومان است.

آنطور که به نظر می‌رسد شاهد افزایش اجاره اتاق های مجردی زیر ۱۰ متر هستیم و باید فکر جدی به حال وضعیت اجاره بهای خانه شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903413

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (18 اردیبهشت)
  • زیر پوست شهر؛ وضعیت اجاره اتاق‌های مجردی در تهران! | تصویر
  • افزایش آمار اجاره اتاق های مجردی / ۵ متر ماهی ۳ میلیون!
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (17 اردیبهشت)
  • زائری از پرو
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (16 اردیبهشت)