Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید صمدزاده در وصیت‌نامه خود آورده است: «کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده مپندارید که آن‌ها زنده‌اند و نزد خدایشان روزی می‌خورند. شهید کسی است که با اراده خود و آگاهی کامل در راه هدفش الله قدم بردارد و در آن راه کشته شود.»


به گزارش شریان نیوز، شهید «محمدرضا صمدزاده» سال ۱۳۴۱ در زاهدان چشم به جهان گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و سرانجام ۲۲ آبان ۱۳۶۱ در سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

پدر و مادر عزیزم و اقوام و آشنایان محترم:

با سلام به تمام کسانی که در راه خدا پیکار نموده و به شهادت رسیده‌اند و با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و مردم شهیدپرور حزب الله، نامه‌ام را شروع می‌کنم.

کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده مپندارید که آن‌ها زنده‌اند و نزد خدایشان روزی می‌خورند.

شهید کسی است که با اراده خود و آگاهی کامل در راه هدفش الله قدم بردارد و در آن راه کشته شود.

از هنگامی که جنگ میان حق و باطل یعنی مردم مسلمان ایران با صدامیان مزدور و کافر شروع گشت، من در پی آن بودم که خود را به جبهه‌ها رسانده و در راه آزاد ساختن میهن اسلامی و برقراری قوانین خدا با کافران و ضد انسان‌ها به ستیز و جنگ بپردازم و امروز در جبهه جنگ از روی میل و اراده خود حاضر و خوشحالم که جان ناقابل خود را در راه خدای یکتا از دست داده‌ام و به خون تمام شهیدان اسلام پاسخ لبیک داده‌ام.

از خدای بزرگ خواستارم که تمام شهیدان این جنگ و انقلاب را با تمام شهیدان صدر اسلام و کربلا محشور گرداند و از مردم خواستار آن هستم که خون شهیدان را زیر پا نگذاشته و هر چه راسخ‌تر و ثابت قدم‌تر تا به ثمر رسانیدن اهداف این انقلاب الهی که هدف تمام شهیدان است ایستاده و هیچ گونه ذلتی را قبول نکند و از ایزد متعال خواستارم که انقلاب ما را از هر گونه لغزشی و از گزند تمام دشمنان حفظ کند.

از خانواده ام پدر و مادرم تشکر می‌کنم که مرا چنان بار آورده و تربیت کرده بودند که در تمام اوقات خون مسلمان بودن در رگ‌هایم می‌جوشد و جز به خدا به چیز دیگری نمی‌اندیشم.

مرا اگر امکانات مساعد می‌باشد، در زاهدان دفن کنید و برایم هیچ‌گونه شیون و گریه‌ای نباشد و از گرفتن مجلس عزاداری خودداری کنید.»

دسته بندیایثار و شهادت

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس

یکی از هواداران استقلال چند روز پیش درگذشت و وصیت جالبی انجام داد.

طرفداری | هوادار استقلال با پرچم تیم محبوب خود به خاک سپرده شد.

یکی از هواداران استقلال چند روز پیش درگذشت و وصیت جالبی انجام داد. این هوادار که طرفدار دو آتیشه آبی‌ها بود، وصیت کرد با پرچم باشگاه محبوب خود به خاک سپرده شود.

جواد نکونام هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق واکنش نشان داد.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم