Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@20:51:49 GMT

صادرات ال پی جی ایران رکورد زد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۹۱۰۸

صادرات ال پی جی ایران رکورد زد

صادرات ال پی جی ایران در سال ۲۰۱۸ شروع قدرتمندی داشته و در ماه ژانویه به بالاترین رقم از زمان لغو تحریم ها یعنی ۵۲۰ هزار تن رسیده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه خبری پلاتس، منابع کشتیرانی گفتند میزان صادرات ال پی جی ایران در سال ۲۰۱۸ شروع قدرتمندی داشته و در ماه ژانویه به بالاترین رقم از زمان لغو تحریم‌ها یعنی ۵۲۰ هزار تن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، این مقدار ۱۴۶ هزار تن بیش از آمار‌های اولیه منتشر شده در اواسط ماه ژانویه است. این رقم همچنین ۳۹.۴ درصد نسبت به ۳۷۳ هزار تن ال پی جی‌ای که ایران در دسامبر ۲۰۱۷ صادر کرده بود رشد نشان می‌دهد.
در سال ۲۰۱۷، صادرات ال پی جی ایران مجموعا به ۳.۵ میلیون تن رسید که بالاترین رقم ماهیانه در این سال به ماه اوت با ۴۲۳ هزار تن مربوط می‌شد. بعد از ماه اوت تعمیرات در میدان پارس جنوبی آغاز شد که تا اواسط ماه نوامبر ادامه داشت و موجب کاهش صادرات ال پی جی ایران شد.
آمار‌های اولیه همچنین نشان می‌دهد که تا کنون در ماه فوریه ارسال ۱۳۲ هزار تن ال پی جی در قالب ۳ محموله قطعی شده است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003HQ3

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد

به گزارش همشهری آنلاین در جریان مسابقات قهرمانی کشور آلمان ۲۰۲۴، سامیار عبدلی شناگر ایرانی ساکن آلمان موفق به جابه‌جایی رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند شد.
عبدلی که سریع‌ترین شناگر ایران محسوب می‌شود، ۱۰۰ متر را در مدت زمان ۰۰:۵۰.۷۰ ثانیه شنا کرد و رکورد این ماده را به نام خود به ثبت رساند. پیش از این سینا غلامپور برای نخستین بار ۱۰۰ متر آزاد را کمتر ۵۱ ثانیه شنا کرده و زمان ۵۰.۸۴ ثانیه به را به ثبت رسانده بود.

عبدلی در این رقابت ها دو بار هم رکورد ۱۰۰ متر کرال سینه را بهبود بخشید. تاییدیه این رکورد که در کشور آلمان به ثبت رسید و پس از استعلام توسط کمیته فنی، در سوابق رکوردهای ملی ورزشکاران ثبت شد.

ماده ۱۰۰ متر آزاد:‌

رکورد جدید:‌ سامیار عبدلی ۵۰.۷۰ – مسابقات قهرمانی کشور آلمان ۲۰۲۴

رکورد پیشین: سینا غلامپور ۵۰.۸۴ – مرحله نخست هجدهمین دوره لیگ شنا

کد خبر 847175 برچسب‌ها ویژه ورزشی آلمان

دیگر خبرها

  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • سردار فدوی: اسرائیل را مضحکه دنیا کردیم
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • یورو رکورد زد