Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با تأکید بر اینکه پرونده‌های مالیاتی این منطقه از تهران به واحد امور مالیاتی سمنان منتقل می‌شود گفت: ارتباط بخش خصوصی با امور مالیاتی استان سمنان اصلاح می‌شود. ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمد همتیان صبح امروز در حاشیه دیدار با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و جلسه پیگیری مشکلات آن‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موارد مالیاتی یکی از مشکلات مهم سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است و حل این مشکلات باید برای جذب سرمایه‌گذاران به استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هنوز ارتباط بخش خصوصی با امور مالیاتی استان اصلاح‌نشده است تصریح کرد: کمیته امور مالیاتی استان باید هرچه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کند و موارد قانونی در استان اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به اینکه درگذشته مشکلاتی برای رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی استان سمنان وجود داشت افزود: اکنون موانعی برای رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی استان وجود ندارد و پرونده‌ها باید از تهران به واحد امور مالیاتی استان سمنان منتقل شود.

وی با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری مهم‌ترین رویکرد دولت در چند سال اخیر است خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در استان سمنان به 8.1 درصد رسیده است و کاهش این آمار نیز در دستور کار قرار دارد.

همتیان با اشاره به جایگاه ویژه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال اذعان کرد: اعتبارات دولتی پاسخگوی هزینه‌های عمرانی کشور نیست و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای و اقتصادی استان در دستور کار قرار دارد.

وی اقتصاد مقاومتی را تنها راه درمان مشکلات اقتصادی در جامعه دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان برای بهره‌گیری از پروژه‌های اقتصادی در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

معاون استانداری سمنان گفت: بهره‌گیری و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد چراکه راه‌اندازی پروژه‌های اقتصادی استان سمنان تحول عظیمی را در حوزه اشتغال و رسیدن خودکفایی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدحسن عاملی شامگاه سه‌شنبه در دیدار نوروزی اعضای شورای اداری استان اردبیل در دفتر امام جمعه اردبیل اظهار کرد: عاقبت بخیری و خداجویی در خدمت به خلق خدا است و رضایت الهی را باید در رضایت خدا جست.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم خاطرنشان کرد: مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت و برای تسهیل کارهای آن‌ها با جدیت تلاش کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با تبریک سال نو گفت: همچنان که توصیه شده دو روزِ انسان نباید مثل هم باشد، سال نوی ما هم باید با سال گذشته متفاوت و رو به پیشرفت باشد.

عاملی با بیان اینکه عاقبت بخیری و خداجویی در خدمت به خلق خدا است، افزود: فرصت خدمت نعمت خداوند به شما مسئولان است پس در رفع گرفتاری مردم تلاش کنید تا خدا از شما راضی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: کار اداری وظیفه است و شما مسئولان علاوه بر اینکه به این وظیفه خود درست عمل کنید، بلکه کار را برای رضای پروردگار انجام دهید.

آیت‌الله عاملی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب محرومان است، بیان کرد: مسئولان باید حامی و پشتیبان محرومان باشند و به آن‌ها خدمت کنند.

وی گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، لازم است مسئولان و مدیران استان اردبیل با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت و برای تسهیل کارهای آنان با جدیت تلاش کنند.

کد خبر 6063181

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دبیرخانه مناطق آزاد برای افزایش سرمایه‌گذاری
  • سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال پای کار باشند
  • آمادگی دولت برای رونق گردشگری در منطقه کامفیروز
  • برخی فرآیندهای اقتصادی در مناطق آزاد اصلاح می‌شود
  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • بر اساس سند تحول امور به مردم واگذار می شود
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند
  • ضرورت اصلاحات مالیاتی لازم در جهت تقویت تولید/ چگونه سرمایه‌های خرد مردمی به سمت بخش مولد اقتصاد جذب می‌شود؟
  • این بازار گزینه مهم سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۳!
  • این بازار سال ۱۴۰۳به گزینه مهم سرمایه‌گذاران بدل شد / کدام بازار سود بیشتری دارد؟