Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@01:59:21 GMT

معمای ورود اسب سواران و دردسر دربی ششم مازنی ها

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۹۲۵۰

معمای ورود اسب سواران و دردسر دربی ششم مازنی ها

به گزارش خبرنگار ایرنا، در دقایقی پس از پایان نیمه نخست بازی تیم های خونه به خونه ونساجی مازندران در ورزشگاه هفت تیربابل، چندین راس اسب سوار با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران وارد ورزشگاه شدند و یک دور کامل ورزشگاه را طی کردند.
هنگام رژه اسب سواران ، برخی تماشاگران با پرتاب مواد محترقه اسب ها را به سمت زمین بازی فراری دادند که برای آنان جذابیت هایی را نیز در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ورود اسب سواران به ورزشگاه هفت تیر با اعتراض مسئولان باشگاه خونه به خونه مواجه شد و یکی از مسئولان باشگاه با ورود به زمین بازی از اسب سواران خواست تا فوری زمین را ترک کنند.
** مخالفت ورود اسب ها به ورزشگاه شدیم
مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور به ورود اسب سواران به ورزشگاه هفت تیر بابل واکنش نشان داد و به خبرنگار ایرنا گفت : البته قبل از بازی دو تیم خونه به خونه و نساجی این موضوع مطرح شده بود که ما اعلام کرده بودیم که صد در صد مخالف این کار هستیم .
فریبرز محمودزاده افزود : این کار واقعا بدون هماهنگی و خودسرانه توسط عده ای انجام شد و اعتراض ما هم این بود که چرا بدون هماهنگی با مسئولان برگزاری مسابقات این کار را کردند و ما به طور قطع این موضوع را گزارش خواهیم کرد.
وی گفت : این موضوع را از هیات فوتبال مازندران و شهرستان بابل و باشگاه خونه به خونه پیگیر خواهیم شد و واقعا برای من جای تعجب زیادی داشت.
مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با بیان اینکه باشگاه خونه به خونه هم نسبت به این موضوع گلایه و انتقاد داشت ، اضافه کرد : این که چطور این اتفاق در استانی مثل مازندران که مسابقات فوتبالش حساس است میان دو نیمه بازی رخ می دهد ، در عجبم و نمی دانم باید چه بگویم .
محمودزاده افزود : اگر با انجام این کار با توجه به جمعیت زیاد ورزشگاه باعث ایجاد سر و صدای غیرقابل کنترل می شد و اسب سواران نمی توانستند زمین را ترک کنند ، چه کار باید می کردیم .
وی گفت : مسئولان باشگاه خونه به خونه هم واقعا از این موضوع خبر نداشتند و اصلا در موضوع حضور اسب سوارها در ورزشگاه مقصر نبودند ، اما پرسش این است که آنها چگونه بدون هماهنگی مسئولان شهرستان بابل و هیات برگزاری وارد زمین بازی شدند ؟ مگر در ورزشگاه باز بود که یک عده سوار بر اسب وارد آن شوند ؟
مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با بیان اینکه همه چیز برگزاری دیدار دو تیم خونه به خونه ونساجی بجز ورود اسب ها به ورزشگاه خوب بود ، افزود : معلوم نیست این مساله کجا مصوب شد و چه کسی مجوز ورود اسب ها را داده است و متاسفانه این مساله یک نقطه کاملا تاریک این بازی بود.
محمود زاده با تاکید براینکه ما مخالف برگزاری جشن هائی همچون گرامیداشت دهه مبارک فجر نیستیم ، ادامه داد : شرایط شادی کردن و مراسم گرفتن هم بدون هماهنگی که نمی شود و هنوز هم جوابی از کسی نگرفتم و از هرکسی که می پرسم، جوابی نمی گیریم که خیلی جالب بوده است .
** ورود اسب ها به هیات فوتبال مازندران ارتباطی ندارد
درهمین حال نایب ‌رئیس هیأت فوتبال مازندران هم به خبرنگار ایرنا گفت : ورود اسب ها به ورزشگاه به هیات فوتبال هیچ ارتباطی ندارد و هیات فوتبال دخیل نیست.
هادی خلردی خطاب به مسئول برگزاری مسابقات افزود : آقای محمودزاده از شما خواهش می کنم که پای هیات فوتبال را وسط نکشید ، آنها با ناظر بازی برای ورود اسب ها هماهنگ کردند و شما ناظر ویژه مسابقه هستید.
دیدار معوقه هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور که میان تیم های خونه به خونه مازندران و نساجی عصر پنجشنبه در ورزشگاه هفت تیربابل برگزارشد ، با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم میزبان پایان یافت.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم شامگاه شنبه در نشست خبری پیرامون مسائل فوتبال استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط حال حاضر سه تیم خوزستانی در لیگ برتر، اکنون وقت حمایت است و همه باید برای حفظ سهمیه‌های استان حمایت همه جانبه داشته باشیم.

وی افزود: استادیوم تختی اهواز از نظر روشنایی محوطه، مسیر پیاده‌روی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و ساختمان مدیریت تغییرات بسیاری پیدا کرد و تنها دکل‌های روشنایی آن باقی مانده است که با توجه به اینکه اعتبار آن ۱۶ فروردین ماه سال جاری ابلاغ شد فعلاً در فرایند مناقصه است که امیدوارم هرچه سریع‌تر این مهم مقرر شود و این استادیوم به چرخه خدمت برگردد.

بنی تمیم با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز عنوان کرد: ورزشگاه غدیر پس از ۶ سال که به حالت متروکه بود، با پای کار آمدن باشگاه استقلال خوزستان و گروه ملی به چرخه خدمت بازگشت.

بنی تمیم در ادامه گفت: امیدواریم شرایط ورزشگاه ملاثانی به صورتی پیش برود که استقلال آبی پوش ملاثانی بتواند از فصل آینده در شهر خود از حریفانش میزبانی کند.

مدیر کل ورزش جوانان خوزستان، درباره حمایت از تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی نیز اظهار کرد: ما پای این تیم بوده و هنوز هستیم. حتی به این تیم کمک مالی هم داشته‌ایم و در مقطعی من به رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، اجازه ندادیم امتیاز این تیم از استان خوزستان خارج شود.

کد خبر 6090512

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • روزگار متفاوت زنان اراکی