Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رمضان آفریدون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ساعت 8 صبح فردا /22 بهمن جاری/ به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی و ضریب ایمنی و ترافیکی بیشتر، پلیس راهور زنجان تدابیر و تمهیدات لازم ترافیکی پیش بینی کرده است.
وی اظهار کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی در مسیرهای منتهی به مراسم راهپیمایی مستقر خواهند شد تا هیچگونه مشکلی برای شرکت کنندگان در مراسم بوجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آفریدون افزود: این طرح ترافیکی از میدان 15 خرداد تا تقاطع صدرجهان اعمال می شود و همچنین در دیگر مسیرهای منتهی به این مراسم، تردد خودروها ممنوع خواهد بود.
وی از کسانی که خودروهای خود را در مسیر راهپیمایی پارک کرده اند خواست تا ساعت هفت صبح نسبت به جابجایی خودرو اقدام کنند که در غیر این صورت عوامل پلیس راهور خودروهای آنان را با جرثقیل به پارکینگ پلیس منتقل خواهند کرد.
آفریدون از رانندگان وسایط نقلیه خواست برای آرامش خاطر شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با دقت بیشتری رعایت و از تردد در مسیرهایی که از سوی پلیس محدودیت ترافیکی اعلام می شود، اجتناب کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز گفت: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر زنجان از ساعت 8:30از چهارراه امیرکبیر به سمت امام زاده سیدابراهیم (ع) انجام خواهد شد.
سیدسعید حسینی افزود: سردار سرلشکر 'محسن رضایی' دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سخنران این مراسم خواهد بود.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان نیز با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اورژانس استان زنجان برای امنیت خاطر بیشتر شرکت کنندگان در مراسم در آماده باش کامل خواهند بود.
دکتر اصغر جعفری افزود: علاوه بر آماده باش 52 پایگاه شهری و جاده ای و همچنین اورژانس هوایی تعداد 13 دستگاه آمبولانس نیز به صورت سیار در مسیرهای راهپیمایی حضور خواهند داشت.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زنجان، چهار راه امیرکبیر، سبزه میدان، میدان انقلاب و تقاطع صدرجهان را محل استقرار آمبولانس ها در شهر زنجان اعلام کرد و اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس نیز آماده ارایه خدمات اورژانسی خواهد بود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد

وال استریت ژورنال نوشت: پنتاگون جنگنده‌ها، پهپاد‌های مسلح و سایر هواپیما‌ها را به قطر منتقل می‌کند.

به گزارش انتخاب، این تغییر مکان نیرو‌ها و تجهیزات به دنبال محدودیت‌های اعمال شده بر انجام حملات هوایی از یک پایگاه هوایی که مدت‌ها توسط ایالات متحده در امارات مورد استفاده قرار می‌گرفت، رخ می‌دهد.

امارات متحده عربی در ماه فوریه به ایالات متحده اطلاع داد که دیگر به هواپیما‌های جنگی و پهپاد‌های آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی اجازه حمله به یمن و عراق را نخواهد داد.

مقامات آمریکایی گفتند که این امر، فرماندهان آمریکایی را بر آن داشته تا هواپیما‌های اضافی را به پایگاه هوایی العدید در قطر بفرستندبفرستند که محدودیت‌های مشابهی را اعمال نکرده است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد