Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@11:19:29 GMT

دستگیری متهم اعدامی متواری شده در جونقان

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۹۶۳۸

دستگیری متهم اعدامی متواری شده در جونقان

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سلیمان ریاحی با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فرار متهم محکوم به اعدام از مرکز توانبخشی روانی سینای جونقان، دستگیری متهم در دستور کار ماموران ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی گفت: ماموران با اخذ مجوز قضائی پس از انجام کار اطلاعاتی گسترده، متهم را که با اسامی جعلی در محل های مختلف اقامت می کرد، شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر و به زندان شهرکرد منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: این سوداگر مرگ به اتهام حمل و نگهداری 5 کیلوگرم هروئین به اعدام محکوم شده بود و در زندان شهرکرد به سر می برد که با سناریو تظاهر به دیوانگی از زندان شهرکرد جهت مداوا به مرکز توانبخشی روانی جونقان منتقل و در فرصتی مناسب از این محل متواری و اقدامات مجرمانه خود را از سرگرفته بود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون تعدادی از زندانیان استان چهارمحال وبختیاری به جرائم مختلف که دارای مشکلات روانی هستند در مرکز نگهداری بیماران روانی استان در شهر جونقان نگهداری می شوند.
دریافت کننده:سمیه پناهنده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی حمیدیه از دستگیری قاتل فراری پس از چهار سال توسط ماموران پلیس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مالک حزبائی اظهار کرد: در پی وقوع قتل یک زن در سال ۱۳۹۹ در شهرستان حمیدیه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان حمیدیه با انجام اقدامات اطلاعاتی پس از حضور متهم فراری در یکی از شهرستان‌های استان خوزستان مطلع و پس از تحقیقات فراوان وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی حمیدیه در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضائی محل اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی پس از چهار سال در مخفیگاهش دستگیر کردند.

حزبائی با اشاره به اینکه متهم صراحتا به قتل به انگیزه اختلافات خانوادگی معترف شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران 
  • نگهداری از گربه و ابتلا به یک بیماری روانی
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • حفاظت و توسعه فضای جنگلی دانشگاه شهرکرد
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • سایت سجزی از پسماند‌های عفونی پاک می‌شود