Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:25:17 GMT

بهره‌برداری از مرحله نخست فاز ۳ بندرشهیدرجایی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۰۱۹۴

بهره‌برداری از مرحله نخست فاز ۳ بندرشهیدرجایی

با حضور وزیر راه و شهرسازی مرحله نخست فاز ۳ بندرشهیدرجایی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، بهره برداری از مرحله نخست فاز ۳ طرح توسعه کانتینری بندرشهیدرجایی با صرف هزینه ای بیش از 2000 میلیارد ریال (۴۶ میلیون یورو) شامل ساخت ۴۰۰ متر اسکله، با عمق آبخور ۱۵,۵ متر و لایروبی یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب از حوضچه سوم این بندر و نیز دیوار کشی اراضی ۲۷۰۰ هکتاری منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به طول ۲۰ کیلومتر با استفاده از قطعات پیش ساخته بتن آرمه با اعتباری معادل ۱۷۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های بسیار مهم بندر شهید رجایی بود که در نهمین روز از دهه مبارک فجر سال ۹۶ با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بازدید از کارگاه های نصب و راه اندازی ۱۲ دستگاه گنتری کرین ساخت شرکت لیبهر آلمان(جرثقیل فوق سنگین تخلیه و بارگیری کانتینر)، ۱۵ دستگاه ترانستینر(جرثقیل ویژه صفافی کانتینر) ساخت شرکت ایرانی منگان به عنوان نمادی بارز از اقتصاد مقاومتی، و همچنین نخستین دستگاه ایکس ری پرسرعت کامیونی و نسل ۴ کشور به عنوان بخشی دیگر از برنامه های سفر یکروزه وزیر راه و شهرسازی به دروازه طلایی اقتصاد ایران بود.

۵ فروند اسکله فلزی شناور ساخت متخصصان داخلی برای رونق بخشی به گردشگری دریایی در سواحل و جزایر خلیج فارس، ساختمان مامور سرای بندرگاه چندمنظوره جزیره هرمز، ساختمان مرکز امداد و نجات دریایی بندر شهید حقانی، طرح لایروبی بندر جاسک در قلب سواحل مکران و تجهیز پایانه بین المللی خلیج فارس در بندر شهید باهنر از دیگر طرح هایی بود که در بنادر تابعه استان هرمزگان به بهره برداری رسید.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان