Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شهردار اردبیل گفت: با ارائه بسته‌های تشویقی در پرداخت عوارض مردم سعی می‌کنیم تا شهروندان را در پرداخت مطالبات به شهردایر ترغیب و تشویق کنیم.

 حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: همکاران ما در شهرداری حتی در روز ۲۲ بهمن بعد از حضور در راهپیمائی با استقرار در اداره و ارائه خدمات به هموطنان سعی خواهند کرد تا پاسخگوی شهروندان در بهره‌مندی از این بسته‌های تشویقی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ما در یک پیشنهاد جدید که به تصویب شورا رسید تصمیم گرفتیم ۳۰ درصد تخفیف در عوارض را برای پرداختی‌های نقدی از ۲۳ بهمن ماه تا ۲۰ اسفندماه در نظر بگیریم.

شهردار اردبیل گفت: با توجه به درخواست همشهریان و اتمام مهلت بهره‌مندی از تخفیف ۳۰ درصد با تقسیط چندین ماهه ما پیشنهاد کردیم تا در یک شرایط متفاوت تخفیفی را به کلیه عوارض قایل شویم تا از این طریق همراهی مردم و افزایش منابع مالی شهرداری اتفاق بیفتد.

لطف‌اللهیان در ادامه به مصوبه شورا در ارتباط با تامین اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی به عنوان پیش‌مقدمه اجرای طرح‌های عمرانی در سال آینده، بیان کرد: با توجه به اینکه ما می‌خواهیم از فرصت فصل کاری سال آینده بیشتر استفاده کنیم تصمیم گرفتیم تا طرحی را به شهرداری ارائه کنیم تا با اختصاص این رقم که قطعا در لایحه بودجه سال آینده لحاظ می‌شود در انتخاب پیمانکاران و خرید مصالح، قیر و سایر مواد مورد نیاز برای کارخانه آسفالت و مصالح زیرسازی به موقع اقدام کرده تا از شرایط فصل کاری به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: قطعا بودجه سال آینده از جامعیت و دقت لازم برخوردار خواهد بود و ما به سرعت و از اول سال آینده طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی‌مان را اجرایی و عملیاتی خواهیم کرد.

شهردار اردبیل در ادامه از تعیین تکلیف پروژه مربوط به خرید مصالح و دپوی آن در کارخانه قدیمی آسفالت و تامین سنگ لاشه مورد نظر براساس مناقصه برگزار شده به قیمت مصوب خبر داد و گفت: ما با اصلاح برخی از موارد و رفع ایرادات با همکاری اعضای شورای شهر تصمیم گرفتیم تا این لایحه را برای تعیین تکلیف سریعتر به شورا ارائه کنیم.

لطف‌اللهیان با حمایت از طرح‌های توسعه شهری با تملک اراضی و منابع حریم شهر بیان کرد: این کار جلوی ساخت و سازهای بی‌رویه را گرفته و امکان توسعه شهر را با نظم و شرایط فنی و اصولی بهتر فراهم می‌آورد و ما در این زمینه هر چقدر زمین خریداری کنیم قطعا به نفع شهرداری خواهد بود.

وی افزود: ما به زودی با احصای اقدامات و فعالیت‌هایی که در این حوزه انجام دادیم سعی خواهیم کرد تا آخرین رقم ذخیره شهری را به ویژه در حوزه تملک اراضی اطراف شهر اعلام کنیم که این اقدام زمینه افزایش منابع شهرداری را به شکل پایدار فراهم می‌آورد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان خبر داد. 

حمیدرضا کریمی در شورای حفاظت از اراضی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال، با تاکید بر لزوم تشدید برخورد با حفر چاه های غیرمجاز در استان، اظهارکرد: باتوجه به کم شدن آب‌های سطحی و نیز مصرف بی رویه آبهای زیرزمینی، برخورد با چاه‌های غیرمجاز و نیز کشت های آب بر باید تشدید شود. 

وی افزود: در این راستا شرکت آب منطقه ای باید تلاش های خود را جهت انسداد چاه‌های غیرمجاز تشدید کرده و انسداد چاه‌های مناطق ممنوعه و کسانی که میزان مصرف غیرمجاز بالایی دارند را در اولویت قرار دهد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به پیامدهای منفی حفرچاه های غیرمجاز در حوزه منابع آبی استان، نیروی انتظامی موظف به پشتیبانی قاطع  از اقدامات شرکت آب منطقه ای در این حوزه است. 

وی یادآورشد: از طرفی در حال حاضر تنها درصد کمی از چاه های مجاز نیز دارای کنتور هستند که اکثریت آنها نیز هوشمند نیستند، بنابراین باید تدابیری اندیشیده شود تا هوشمندسازی چاه های آب کشاورزی استان براساس اولویت و تفکیک شهرستان ها صورت گیرد. 

به گفته این مقام قضایی، اولویت با چاه هایی خواهد بود که احتمال برداشت های غیرمجاز از سوی آنها بیشتر است. 

کریمی در ادامه اشاره ای هم به اجرای طرح کاداستر(حدنگار) در استان داشت و ضمن ابراز رضایت از روند کلی اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در سطح استان در شش ماه دوم سال ۱۴۰۲ و سال جاری، عنوان کرد: در برخی از شهرستان های استان اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی با کندی پیش می رود، لذا اجرای این طرح در این شهرستانها باید به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گیرد. 

وی در ادامه بر لزوم پیشگیری از تغییرکاربری اراضی در سطح استان هم تاکید کرد و افزود: دستگاه های خدمات رسان موظف هستند از هرگونه ارائه خدمات و برقراری انشعاب برای افرادی که تغییر کاربری غیرمجاز داشته و مجوز ساخت و ساز  نگرفته اند، خودداری کنند و اگر در این زمینه اقدامی داشته باشند، پیگرد قانونی خواهد داشت. 

مدعی العموم استان اعلام کرد: دستگاه های مذکور باید گزارش عملکرد خود را به صورت منظم به دبیرخانه شورای حفاظت از اراضی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال در دادسرای استان ارائه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن