Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم در نشست مدیران حراست دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد: مسئولان و کارکنان ادارات حراست در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باید نگاه حمایتی داشته باشند چرا که در این شرایط تاثیر حرف‌ها و عملکرد‌ها بیشتر می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم با بیان اینکه طرح و بیان برخی مسائل به صورت اصولی و مستدل به تصمیم گیری مدیران کمک می‌کند، گفت: کار ماموران حراست در محیط‌های دانشجویی به دلیل تغییر زود هنگام آن‌ها باید با اعتماد و ظرافت خاصی همراه باشد و سعی شود ارتباط مطمئن بر اساس اعتماد متقابل با چهره‌های شاخص و تاثیر گذار دانشجویی به خصوص در تشکل‌های صنفی و سیاسی برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر علوم با تاکید بر ضرورت ایجاد زمینه‌های اعتماد در بین دانشجویان نسبت به عملکرد ماموران حراست، گفت: دانشجو باید از طرف ماموران حراست احساس حمایت کند و ذهنیت دانشجو در مورد حراست باید با رفتار مهربانانه این کارکنان زحمتکش اصلاح شود.

غلامی در این باره به مدیران حراست دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور توصیه کرد: تا حد ممکن مامورانی در دانشگاه‌ها به کار گرفته شوند که با رأفت اسلامی و عطوفت و مهربانی با دانشجویان رفتار کنند.

وی با بیان اینکه افزایش برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها می‌تواند تا حد زیادی به ایجاد فضای شور و نشاط توام با امید در فضا‌های دانشجویی و دانشگاهی کمک کند، تصریح کرد: من به دانشجو و محیط دانشجویی اعتماد زیادی دارم.

وزیر علوم با قدردانی از تمام مدیران و کارکنان زحمتکش حراست در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گفت: مدیریت حراست در دانشگاه‌ها اهمیت خاصی دارد و این بخش باید با تمامی مسئولان دانشگاهی تعامل داشته باشد؛ در این میان، همه خانواده دانشگاه باید در ایجاد این تعامل و هم افزایی مشارکت داشته باشند.

غلامی تاکید کرد: اعضای خانواده دانشگاه باید با تعصب خاصی از حق دانشگاه و دانشگاهیان دفاع کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سردار آزمون در رم مشروط شد

مدیران باشگاه رم ایتالیا تنها در یک صورت قرارداد مهاجم ایرانی تیم خود را دائمی خواهند کرد.

به گزارش مشرق، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • نقش بالای شرایط اقتصاد کلان در گسترش فقر/ ظرفیت‌های فقرزدایی بودجه عمومی را محدود کرده است
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • تشدید اعتراض حامیان فلسطین در مراکز آموزش عالی آمریکا
  • مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه