Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین فیروزی با بیان این مطلب افزود: نقشه‌ها و مشخصات پیشنهادی «طرح ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان» با حضور نماینده رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری و نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مورد بازبینی قرار گرفت که خوشبختانه نتیجه جلسه مثبت بود و بزودی گزارش آن به کمیسیون اقتصادی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه استان کردستان همپای کشور روند توسعه را نپیموده و کم برخودار است گفت: با اقدام دولت برای ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان و همراهی مجلس شورای اسلامی در این خصوص، امید به تسریع توسعه کردستان زنده شده است.

وی راه‌اندازی مناطق آزاد را منشا تحولات مناسبی در منطقه عنوان کرد و افزود: بدون شک با ایجاد این منطقه آزاد، در وضعیت معیشتی مردم استان بهبودایجاد شده و نیز وضعیت کسب و کار رونق خواهد گرفت.

فیروزی با اشاره به طبیعت بکر و زیبای شهرهای بانه و مریوان این منطقه آزاد را از زیباترین مناطق برشمرد و اظهار کرد: به دلیل حدف بروکراسی‌های اداری و شرایط مناسب در مناطق آزاد تجاری صنعتی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به بانه و مریوان می‌آیند و همزمان صنعت توریسم استان نیز رشد می‌کند.

جلسه‌ی مذکور در دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مورد بررسی نقشه نهایی محدوده و مشخصات پیشنهادی منطقه آزاد بانه و مریوان با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر و معاونان شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان برگزار گردید.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی خورابلو با اعلام این مطلب گفت: در این نمایشگاه ۲۵ نفر شرکت‌کننده در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی، گردشگری، آشپزی و عفاف و حجاب حضور داشتند که به همت سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو برگزار شده بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو افزود: در این نمایشگاه ۲ غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های‌ چوب و کالاهای چوبی، گره‌چینی، خراطی و کنده‌کاری چوب دایر شده بود.

او تصریح کرد: پخش موسیقی‌های سنتی آشیقی و پاپ، اجرای مسابقات پرسش و پاسخ، پخش مستندهای مختلف فرهنگ عامه، اجرای برنامه‌های آیینی و سنتی از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه هستند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • مریوان در هزارتوی مشکلات شهری
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت