Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- بخش آثار شاخص جشنواره هنرهای تجسمی فجر شیراز به میزبانی نگارخانه نارنج با نمایش 19 اثر آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا آیین آغاز به کار جشنواره تجسمی شامگاه جمعه 20 بهمن ماه با حضور هنرمندان و مسئولان فرهنگی در نگارخانه نارنج برگزار شد.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این مراسم با بیان اینکه هنرهای تجسمی بر فرهنگ و سبک زندگی مردم تأثیرگذار است، گفت: این مقوله از هنر، قابلیت زیادی در ایجاد فضا و انتقال حس و پدید آوردن شرایط مساعد برای درگیر شدن مخاطب دارد که در حاشیه هنرهای دیگر رشد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا یوسفی نژاد افزود: ساحت تعامل رفتاری انسان از هنر متأثر است و می تواند قسمت مهمی از هویت جوامع را تشکیل دهد و حتی به بخش اصیل آن بدل شود.
وی بر نقش مخاطب نیز در ایجاد آثار هنری اشاره کرد و گفت: در نگریستن به یک اثر هنری هم کلیت اثر گرایش های خاصی در فرد بر می انگیزد و هم اجزای مختلف آن اثر.
بخش رقابتی جشنواره هنرهای تجسمی فجر شیراز به نمایش آثار همه هنرمندان شرکت کننده در این رویداد اختصاص دارد و سه شنبه ٢٤ بهمن ماه ١٣٩٦ از ساعت ١٧ در نگارخانه وصال برپا خواهد شد؛ همچنین نمایش آثار رقابتی همزمان با نگارخانه تار و پود، موزه گالری آب و نگارخانه استاد غلامی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
این جشنواره تا 30 بهمن ادامه دارد.
خبرنگار: سیده سمیرا متین نژاد ** انتشار : غلامرضا مالک زاده
7375/ 1876

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران شهرضا گفت: این نمایشگاه با منتخبی از آثار تجسمی هنرجویان گرافیک و انیمیشن هنرستان هنرهای زیبا در نگارخانه حکیم الهی شهرضا بر پا شده است.


ولی الله توکلی بیان داشت: بیش از ۵۰ اثر در زمینه های عکاسی، عروسک سازی، طراحی دیجیتال، چاپ دستی، پوستر و طراحی به نمایش در آمده که نتیجه تلاش های یک ساله هنرجویان در شناخت جهان هنر و مهارت آموزی در شیوه های مختلف هنری است.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی قرآن پژوهی برگزار می‌شود/ بازخوانی مصحف شریف کوفی
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد