Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نهادینه کردن اخلاق پزشکی و حرفه ای را یکی از برنامه های اصلی و اولویت دار در این دانشگاه عنوان کرد.

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیامک واحدی صبح امروز در کارگاه آموزشی اخلاق و مقررات حرفه ای که در بیمارستان کوثر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: رعایت اخلاق در هر حرفه ای یکی از نیازهای اصلی و اساسی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وقتی که هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد خود را متعهد به رعایت اخلاق کند در نتیجه می توان به بازخورد مثبت کار و اقدام وی امیدوار بود و این مهم در بعضی از شغل ها از اهمیت ویژه تری برخوردار است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: مهمترین مسئله در رضایت بیماران در راستای تکریم ارباب رجوع رعایت اصول اخلاق و مقررات حرفه ای پزشکی می باشد.

 وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کردستان توجهی ویژه به رعایت اخلاق در جامعه دارد، افزود: از مهمترین سیاست های دانشگاه علوم پزشکی کردستان نهادینه کردن و اجرای اخلاق پزشکی و حرفه ای می باشد.

 واحدی یادآور شد: موضوع مهم اخلاق و مقررات در حرفه پزشکی سعی دارد اخلاق را به صورت کاربردی در حیطه های تصمیم گیری و عمل پزشکان و کادر پزشکی وارد کند.

 وی با اشاره به اینکه برگزاری این دوره ها و کارگاه های آموزشی رعایت اخلاق حرفه ای در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی سطح استان برگزار می شود، افزود: تاکنون در بیمارستان های توحید و بعثت سنندج نیز همچنین دوره های آموزشی برگزار شده و این مهم در سایر مراکز نیز دنبال خواهد شد.

همچنین از سخنرانان دیگر این کارگاه آموزشی دکتر محمد مهرآسا عضو هیات علمی گروه بیهوشی و دکتر یدالله زارع زاده دیگر عضو هیات علمی دانشگاه بودند که مطالب خود را در خصوص اهمیت رعایت اخلاق حرفه ای و پزشکی ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه هایشان دست به تجمع خواهند زد.

درهمین راستا، معاونت آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به تمامی دانشگاه ها اعلام کرد امروز یکشنبه کلاس های درسی دانشگاه ها جهت برگزاری تجمع برای حمایت از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ تعطیل شوند.

متن بخشنامه قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها به شرح زیر است:

همان‌گونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به‌ویژه کشورهای آمریکایی و غربی براساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشردوستانه را رقم زدند و موج مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز یکشنبه نه اردیبهشت هزار و چهارصد و سه را از ساعت دوازده الی چهارده کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌نماید تا به‌همین مناسبت دانشگاهیان عزیز کشورمان با پرو با برپایی تجمعات گسترده پس‌از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معتاد به به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود