Web Analytics Made Easy - Statcounter

دزفول-ایرنا- ' امین محمد رمضانی ارشد ' جودوکار دزفولی توانست مدال برنز مسابقات بین المللی جودو نوجوانان جام فجر را از آن خود کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود:این رقابتها در رده سنی نوجوانان با حضور 98جودوکار به میزبانی شهر فلاورجان اصفهان برگزار شد.
ناصر نظری افزود:در این مسابقات تیم خوزستان موفق به 3طلا، 2برنزو یک عنوان پنجم شد و امین محمد رمضانی ارشد تنها جودوکار دزفولی شرکت کننده در این مسابقات توانست مدال برنز این مسابقات را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات بین المللی جودوی جام فجر با شرکت 14 تیم از اصفهان ، تهران، خوزستان، مرکزی، خراسان رضوی، کردستان، خراسان شمالی، مازندران، قزوین، فارس و تیم عراق
برگزار شد که تیم خوزستان عنوان دوم مسابقات را کسب کرد.
وی همچنین از برگزاری مسابقات جودو به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور تیمهای شهرستان دزفول به میزبانی باشگاه استقلال (شهدا) در رده های نونهالان خبر داد و گفت:در نتایج تیمی،تیم آینده سازان با مربی گری مصطفی الیاسی مقام اول، تیم شهدا با مربی گری آدینه مقام دوم ، تیم مهرورزان با مربی گری عباس مهرورزان مقام سوم و تیم عقاب پایگاه چهارم شکاری نیز مقام چهارم را به خود اختصاص دادند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پری سیما علیزاده، در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب مدال طلا در سومین دوره مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری سوئیس ویژه اعضای فدراسیون با حضور ۸۳۰ مخترع از ۳۶ کشور جهان در آگوست ۲۰۲۳، مدال طلا در چهاردهمین دوره مسابقات و نمایشگاه بین المللی اختراعات خاورمیانه در کشور کویت با حضور ۲۰۰ مخترع از ۴۰ کشور جهان در فوریه ۲۰۲۴ و همچنین کسب عنوان INV از فدراسیون بین المللی مخترعین جهان شد.


از دیگر افتخارات دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، ثبت اختراع در ایران با عنوان "سیستم انتقال نور خورشید با استفاده از فیبر نوری برای یونیت دندانپزشکی جهت استفاده در ترمیم‌های کامپوزیتی و کمک به تشخیص پوسیدگی دندان" است.

پری سیما علی زاده دانشجوی ترم ۶ دندانپزشکی ورودی مهر ۱۴۰۰ گفت: هم اکنون MVP اختراع اولم را ساخته ام و به دنبال گام‌های بعدی از جمله تجاری سازی این محصول هستم، همچنین یک سری ایده دیگر نیز برای اختراع‌های بعدی دارم که انشالله به لطف خدا به نتیجه مطلوب برسند.

دیگر خبرها

  • مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مقام اول تیم‌های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان