Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@22:14:19 GMT

سود سهام عدالت چه کسانی امروز تسویه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۰۵۶۱

سود سهام عدالت چه کسانی امروز تسویه می‌شود؟

تسویه بقیه سود سهام عدالت مددجویان سابق تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و خانوار آنان که در گذشته جزو این اقشار بوده و مشمول دریافت سهام عدالت شدند و هم اکنون تحت پوشش این نهادها نیستند، از امروز انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: واریز سود سهام عدالت مرحله تکمیلی مددجویان تغییر وضعیت یافته نهاد‌های حمایتی که جزو مشمولین سهام عدالت هستند، به تدریج از امروز مورخ ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۶ آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس مانده سود یکی دیگر از چهار گروه باقیمانده مشمولان سهام عدالت از روز ۲۱ بهمن ماه جاری در حالی از طریق شعب بانک‌های عامل و موسسات مالی که مشمولین مزبور شبا بانکی خود را از طریق آن به این سازمان اعلام نموده اند پرداخت خواهد شد که مددجویان سابق تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و خانوار آنان که در گذشته جزو این اقشار بوده و مشمول دریافت سهام عدالت شدند و هم اکنون تحت پوشش این نهاد‌ها نیستند، می‌توانند برای دریافت سود متعلقه اقدام نمایند.

افزون بر این تعداد مشمولینی که در این مرحله به عنوان واریز مرحله تکمیلی، از سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ برخوردار می‌شوند حدود دو میلیون و ششصد هزار نفر است که مبلغی بالغ بر یکصد و بیست میلیارد تومان سود سهام عدالت از سوی سازمان خصوصی سازی و از طریق بانک‌های عامل کشور تدریجا به حساب آنان واریز خواهد شد.

این گروه از مشمولین میتوانند از روز جاری به تدریج نسبت به دریافت سود سهام عدالت متعلقه اقدام کنند.

همچنین سازمان خصوصی سازی اعلام کرده است با توجه به اینکه سود وصولی از شرکت‌های سرمایه پذیر تدریجا دریافت می‌شود، سود متعلق به سه گروه باقیمانده دیگر نیز طی مراحل تکمیلی بعد به حساب مشمولان مربوط واریز خواهد شد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003HQW

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف

به گزارش پارس نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

منبع : ایلنا

 

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس