Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > ورزش‌های دیگر - همشهری آنلاین:
مسابقات تور بین‌المللی نوجوانان و جوانان عمان در بخش تیمی پایان یافت و نمایندگان کشورمان در هر دو رده سنی به مدال برنز دست یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در این مسابقات تیم نوجوانان کشورمان متشکل از رادین خیام و محمدامین صمدی در مرحله نیمه نهایی مقابل چین با نتیجه 3 بر1 مغلوب شد و از راه‌یابی به فینال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم بازی دوبل را به نفع خود به پایان رساند.

تیم جوانان الف کشورمان نیز با ترکیب امین احمدیان و امیررضا عباسی در مرحله نیمه نهایی مقابل چین با نتیجه 3 بر1 شکست خورد و به مقام سوم مسابقات دست یافت. در این بازی امیررضا عباسی یکی از حریفان چینی خود را شکست داد.

همچنین تیم جوانان ب کشورمان متشکل از آرین غفاری و علی‌اکبر شعاری در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم ترکیبی مصر و تایلند با اختلاف نزدیک 3 بر 2 نتیجه را واگذار نمود و به همراه تیم الف بر سکوی سومی این مسابقات ایستاد.

سرپرستی و مربیگری این تیم را محمدرضا میرالماسی، مدیر تیم‌های ملی کشورمان به همراه پیمان خطیبی برعهده داشتند.

 

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان «جام صفوی» تحت عنوان گرامیداشت «رحیم علی آبادی» کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.
این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
در این رقابت‌های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟