Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی تهران از برپایی ۱۱ غرفه بسیج دانشجویی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، محمد احمدوند گفت: همزمان با برگزاری راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن ۱۱ غرفه دانشجویی از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ و همچنین گروه‌های دانشجویی جهادی در مسیر راهپیمایی برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این غرفه‌ها با محوریت ارائه خدمات پزشکی از قبیل آموزش بهداشت، پایش سلامت و مشاوره دارویی و همچنین با محوریت پیگیری مطالبات مردمی و با عنوان «مردم گله مندند» برپا می‌شوند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی تهران گفت: در این غرفه‌ها مطالبات مردمی از طریق جمع آوری نامه‌های مردم به سرانه قوای سه گانه، کمیته امداد و سپاه پیگیری می‌شوند. به همین منظور جعبه‌هایی برای جمع‌آوری نامه‌های مردمی همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن تهیه و در غرفه ها قرار داده شده اند.

احمدوند با بیان اینکه خدمات پزشکی در این غرفه‌ها با محوریت گروه‌های جهادی دانشجویی ارائه می‌شوند، تاکید کرد: معرفی دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی بخش دیگری از برنامه‌های پیش بینی شده در غرفه‌های بسیج دانشجویی تهران بزرگ است.

وی افزود: به فضل الهی ملت همیشه در صحنه کشورمان و به ویژه دانشگاهیان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا مشت محکمی به دهان استکبار و ایادی وابسته به آن می‌کوبند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی تهران همچنین محل استقرار غرفه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ را اعلام کرد.

غرفه دانشگاه امام صادق: جنوب خیابان آزادی بین خیابان آشتیانی و آذربایجان.

غرفه دانشگاه علامه طباطبایی: جنوب خیابان آزادی نبش خیابان نجارزادگان.

غرفه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: شمال خیابان آزادی بین خیابان دکتر قریب و کوچه بیمارستان کمک.

غرفه دانشگاه شریف: خیابان آزادی روبروی مسجد دانشگاه شریف.

غرفه دانشگاه تهران: شمال خیابان آزادی نبش کوچه سامانی.

غرفه دانشگاه امیرکبیر: خیابان انقلاب نبش خیابان وصال .

غرفه دانشگاه آزاد علوم پزشکی جنوب: خیابان انقلاب حد فاصل خیابان دانشگاه و فخر رازی.

 غرفه دانشگاه آزاد علوم تحقیقات: شمال میدان آزادی ابتدای بزرگراه محمد علی جناح.

 غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران: جنوب خیابان انقلاب حدفاصل کوچه مهارت و بن بست سروش.

 غرفه گروه‌های جهادی: خیابان انقلاب نبش خیابان مظفر جنوبی روبروی پژوهشگاه فرهنگ و هنر و خیابان انقلاب نبش خیابان فلسطین جنوبی.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی محیط داخل دانشگاه را کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌ها و تعامل با دانشجویان و جذب دانشجویان مختلف همکاری کنند.


وی افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی تعامل و ارتباط خود را با سایر تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، کانون های علمی و فرهنگی همچنین کمک به پر کردن اوقات فراغت دانشجویان را داشته باشند.


وزیر علوم اضافه کرد: ۸۵ ساعت از اوقات فراغت دانشجویان در داخل دانشگاه می‌گذرد و باید برای این زمان برنامه داشته باشیم و همچنین بسیج دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و خوابگاه‌ها داشته باشد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی انتظار دارد که اولین نقش خودش را در افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در داخل دانشگاه رقم بزند و تعامل چهره به چهره با دانشجویان داشته باشد؛ و محیط داخل دانشگاه را یک محیط زیبایی که فکر زیبای بسیج و بسیجی درآن باشد، داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم