Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار لرستان گفت: علت مشکلات اقتصادي و اشتغال تنها دولت نيست.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ سيد موسي خادمي در مراسم گازرساني به هشت روستاي شهر چالانچولان دورود و دو روستاي قرق و وليان بروجرد ضمن تبريک ايام‌الله دهه فجر اظهار داشت: معتقد نيستيم آنچه انجام شده متناسب با شايستگي مردم است.
وي اضافه کرد: دولت در حد توان و امکانات خدمات ارائه مي‌دهد و اين روند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خادمي يکي از اهداف نظام را ارائه خدمات به روستاها عنوان کرد و گفت: اين خدمات‌دهي ادامه دارد و امکاناتي که اکنون روستاها دارند قابل مقايسه با قبل نيست. استاندار لرستان تصريح کرد: امروز به عنوان خدمتگزار دولت به همراه مردم بايد آرامش و رفاه را مهيا کنيم اما همه امور با دولت نبوده و تنها تهيه زيرساخت‌ها را به عهده دارد. وي با بيان اينکه کم و بيش در روستاها امکانات زيرساختي فراهم شده است، گفت: علت مشکلات اقتصادي و اشتغال تنها با دولت نيست چراکه استخدام‌ها تماما از ظرفيت دولت خارج است و اينجاست که مردم با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي و ايجاد زمينه‌هاي لازم در بخش کشاورزي، صنايع دستي و ... مي‌توانند اشتغال و اقتصاد پويا ايجاد کنند. خادمي بيان داشت: دولت هم با ارائه تسهيلات لازم حمايت‌هاي لازم را خواهد داشت. استاندار لرستان با بيان اينکه دولت با ارائه خدمات خصوصا گازرساني زمينه رفاه را براي مردم برقرار مي‌کند، ادامه داد: گازرساني به حفظ جنگل‌ها کمک زيادي مي‌کند. تعدادي از روستاها که گازرساني نشده قطعا در آينده‌اي نزديک گازدار خواهند شد. وي با اشاره به پروژه گازرساني هشت روستاي شهر چالانچولان دورود و دو روستاي قرق و وليان بروجرد اظهار داشت: گازرساني به شهر چالانچولان از سال 1380 آغاز شده است و در پنج سال اخير شرکت گاز استان و اداره گاز شهرستان دورود توجه ويژه‌اي به دشت وسيع سيلاخور به منظور خدمت رساني به مردم فهيم و روستاييان زحمت‌کش منطقه داشته‌اند. خادمي بيان داشت: تعداد روستاهاي برخوردار از نعمت با ارزش گاز در چند سال اخير از پنج روستا به 34 مورد افزايش داشته که آمار چشمگيري است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: رفع مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق روستایی، مرزی و محروم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت، امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات مهموئی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق روستایی، مرزی و محروم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است، اظهار کرد: مدیران دولت سیزدهم با همه توان در راستای رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارند و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود.

وی با اشاره به ویژگی هم‌افزایی و هم‌گرایی مدیران در استان خراسان‌جنوبی، افزود: رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم به طور ویژه در دستور کار مدیران استان قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این جلسه پیرو مسائل مطرح شده در مراسم اعطای لوح سپاس ستاد عتبات عالیات به مردم روستای مهموئی برگزار شده است، اظهار داشت: کار مردم مهموئی و اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه که منجر به کسب عنوان روستای نمونه کشور و استان برای این منطقه شد، بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

وی با تشکر از مردم روستای مهموئی، متذکر شد: رفع مشکلات این روستا کمترین کار ممکن در قبال این اقدام بزرگ و قابل توجه مردم در این منطقه است.

قناعت با ذکر این نکته که رفع برخی مشکلات، زمان‌بر است، گفت: با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای رفع مشکلات این روستا برنامه‌ریزی می‌شود.

وی گفت: در راستای فرهنگ‌سازی کمک به عتبات عالیات و ایجاد رقابت مثبت بین مناطق مختلف استان، در هر روستا یا شهری که در زمینه مشارکت در توسعه اعتاب مقدسه پیشتاز باشد، طی مراسم ویژه‌ای از مردم تقدیر و در کنار آن برای رفع مشکلاتشان برنامه‌ریزی می‌شود.

در این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص راهکارهای رفع مشکلات روستای مهموئی همچون بهسازی راه، توسعه و بهینه‌سازی شبکه برق، روشنایی اطراف آرامستان و گلزار شهدا و زمین چمن بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایمنا، روستای مهموئی از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند است که به جهت اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه به عنوان روستای نمونه کشور و استان معرفی شده است، سال گذشته به‌طور میانگین هر نفر از مردم این روستا با ۷۵۰ نفر جمعیت، مبلغ ۴۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به عتبات کمک کرده‌اند که در سطح استان و کشور یک رکورد است.

کد خبر 750791

دیگر خبرها

  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • انعقاد قرار با روس‌ها برای صادرات زیتون رودبار
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود